اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

استقرار ایستگاه هواشناسی در جاده چالوس ضروری است

استاندار البرز بر ضرورت ایستگاه هواشناسی در جاده چالوس تأکید کرد.

استقرار ایستگاه هواشناسی در جاده چالوس ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدطاهر طاهری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های مختلف در بخش آسارا اظهار کرد: با توجه به تردد بسیاری از مسافران از این جاده لازم است تا اطلاعات هواشناسی را مطلع شده و در ارائه خدمات به مردم و به ویژه مسافران در فصل سرما اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی در ادامه سخنان خود بر پیگیری انتقال بخشی از آب رودخانه کرج به تهران اشاره کرد و افزود: باید برای این انتقال اقدامات اساسی صورت گیرد و هیچ صدمه‌ای به محیط زیست البرز وارد نشود.

استاندار البرز با بیان اینکه این مهم نیز در آخرین سفر دکتر ابتکار رئیس سازمان محیط زیست کشور به استان البرز مطرح شده بود، افزود: حفظ محیط زیست و به ویژه وضعیت زیست محیطی جاده چالوس یکی از نکات مهمی است که باید در این انتقال مورد توجه قرار گیرد.

طاهری با بیان اینکه ارائه خدمات به مردم و همچنین افزایش طرح‌های عمرانی در استان البرز از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های استانداری است، گفت: استان البرز با داشتن قابلیت‌های فراوان در امر گردشگری می‌تواند یکی از قطب‌های مهم گردشگری محسوب شود.

وی تأکید کرد: در این راستا از مهم‌ترین اقداماتی که باید در این مسیر انجام داد توسعه زیرساخت‌های گردشگری و افزایش خدمات در مناطق گردشگری این استان است.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود بر رسیدگی به منابع آبی تأمین شده در آب سدهای مستقر در این محور، ساماندهی رودخانه چالوس و مدیریت پساب‌های واحدهای مستقر در محور چالوس تأکید کرد و اظهار داشت: مدیران در دستگاه‌های مختلف باید موارد ذکرشده را اولویت‌بندی کرده و در رئوس برنامه‌های کاری خود قرار دهند.

در پایان این نشست همچنین استاندار البرز با سفری چند ساعته در جاده چالوس، شهر آسارا و گچسر از پایگاه آماده افتتاح جمعیت هلال احمر، اداره راه و ترابری گچسر و جاده روستایی لانیز و همچنین ایستگاه پلیس راه جاده چالوس بازدید کرد و بر بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این مراکز تأکید نمود.

انتهای پیام/2302/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول