اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد نکا خبر داد

کمک 180میلیون ریالی حامیان برای ساخت مسکن ایتام نکایی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: حامیان طرح اکرام شهرستان نکا مبلغ 180 میلیون ریال بابت ساخت مسکن ایتام تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان اهدا کرد.

کمک 180میلیون ریالی حامیان برای ساخت مسکن ایتام نکایی

سیدرضا ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا افزود: هشت خانوار از خانواده‌های ایتام تحت حمایت این شهرستان در مسکن مهر ثبت‌نام کردند که حامیان طرح اکرام به این خانواده‌ها مساعدت مالی انجام دادند.

 وی انجام طرح اکرام ایتام را از جمله طرح‌های خوب امداد در کمک به یتیمان مددجوی این نهاد  دانست و یادآور شد: با انجام این طرح خداپسندانه و کمک حامیان به ایتام تحت حمایت بسیاری از مشکلات آنها در تامین هزینه‌های معیشت و تحصیل برطرف می‌شود.

ساداتی با اشاره به ساخت 126 واحد مسکن مهر برای خانواده‌های مددجوی کمیته امداد نکا اظهار داشت: سرانه در نظر گرفته شده برای هر فرد توسط کمیته امداد بین 50 تا 60 میلیون ریال است.

 وی با بیان اینکه،مسکن مهر افراد زیر پوشش کمیته امداد نکا، با برنامه‌ریزی انجام شده در شهرک مسکن مهر نکا در جوار شهرک شهید عباسپور در حال ساخت است، اظهار داشت: زیرساخت‌های مناسب برای ساخت این واحدها انجام شده و واحدهای مسکن مهر براساس اولویت در حال واگذاری است.

مدیر کمیته امداد نکا با اشاره به خدمات ارائه شده در سال گذشته به افراد زیرپوشش این نهاد در زمینه مسکن گفت: احداث مسکن شهری،خرید مسکن، تعمیر و بازسازی مسکن از جمله مواردی بوده که با فوریت انجام شد.

وی ادامه داد: کمک به تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویان،احداث آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی،تعمیرات کلی و جزیی از جمله برنامه‌ها و سرفصل‌های کمیته امداد در بخش مسکن است.

 ساداتی بیان داشت: سال گذشته از محل درآمد کمیته امداد شهرستان به 67 نفر تسهیلات پرداخت عمرانی به‌ مبلغ بیش از 325 میلیون و 600 هزار ریال و از محل بودجه دولتی نیز به 29 نفر مبلغ 160 میلیون ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول