اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رباط کریم:

ملت ایران در 9 دی در دفاع از ولایت به خیابان‌ها آمدند

امام جمعه رباط کریم گفت: ملت ایران برای دفاع از ولایت در روز 9 دی به خیابان‌ها آمده و حماسه عظیمی خلق کردند.

ملت ایران در 9 دی در دفاع از ولایت به خیابان‌ها آمدند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی محمدی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در تاریخ انقلاب اسلامی برخی روزها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه آن روز در تداوم با عزت حرکت انقلاب تاثیر بسیاری داشته است.

وی تصریح کرد: یکی از این تاریخ‌ها نهم دی ماه است که در این روز مردم ما با اقتدار مثال‌زدنی و با هدف حمایت از ولایت به خیابان‌ها آمده و در مدت کوتاهی بساط فتنه‌گری و اغتشاش را برچیدند.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم با اشاره به رخدادهای تلخ فتنه 88 گفت: پس از پایان انتخابات و در حالی که اکثریت مردم نتیجه را پذیرفته بودند، عده‌ای با طرح بهانه‌های واهی و دروغ‌پردازی مدعی تقلب در انتخابات شدند.

محمدی‌نژاد افزود: اکنون که چند سال از آن برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌گذرد، هنوز هم فتنه‌گران نتوانسته‌اند ادعای تقلب در انتخابات را ثابت کنند و دروغ‌گویی آنها برای همگان ثابت شده است.

*نتایج انتخابات بهانه‌ای بیش نبود

وی تصریح کرد: خود این افراد نیز می‌دانستند که نتایج انتخابات بهانه‌ای بیش نیست و تنها با بیان دروغ بزرگ تقلب می‌خواستند پروژه براندازی نظام را پیش ببرند.

امام جمعه شهرستان رباط کریم افزود: به فضل الهی ما از ولی امر با درایت و با بصیرتی سود می‌بریم که بر همه‌ی امور اشراف کامل دارند و روشنگری‌های معظم‌له دست فتنه‌گران و نقش سرویس‌های جاسوسی غرب در فتنه 88 را برای مردم و افکار عمومی برملا کرد.

محمدی‌نژاد ادامه داد: مردم ما زمانی که متوجه شدند فتنه‌گران قصدی جز براندازی و سرنگونی نظام ولایی ما را ندارند، وارد صحنه شده و با قدرت از ولایت دفاع کردند.

وی تاکید کرد: حضور آگاهانه ملت ایران در روز 9 دی موجب شد که تمام تلاش چند ساله دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی و اغتشاشات چند ماهه در داخل کشور خنثی شود.

خطیب جمعه شهرستان رباط کریم در پایان گفت: البته نباید ما تصور کنیم که با حماسه ملت ایران در نهم دی همه چیز پایان یافته و دیگر دشمنان علیه ایران اسلامی توطئه نمی‌کنند، لذا همواره باید برای مقابله با تهاجم و تهدیدهای دشمنان هوشیار باشیم.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول