اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بستک

توجه به پژوهش یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت دانش‌آموزان است

مدیر آموزش و پرورش بستک گفت: توجه به پژوهش یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت دانش‌آموزان است.

توجه به پژوهش یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت دانش‌آموزان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ناصر توکلی در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان ممتاز در جشنواره ستارگان اظهار داشت: امروز آموزش و پرورش در بستر تحول حرکت می‌کند و در این راستا سند ملی آموزش و پرورش در حال نهایی شدن است.

وی با تأکید بر اینکه امروز باید با تولید داده‌های علمی، جهان پیرامون خود را تسخیر کنیم، افزود: آموزش و پرورش با تلاش و اجرای برنامه‌های مدون خواهد توانست در حوزه تعلیم و تربیت اسلامی موفق‌تر عمل کرده و با مساعدت اولیای مدارس انسان‌های وارسته و شایسته تربیت کند.

وی سرمایه عظیم ملت و جامعه اسلامی ایران را دانش‌آموزان دانست و اضافه کرد: معلمان بستر این رخداد بزرگ علمی را در شهرستان فراهم می‌کنند که یکی از شاخص‌های توسعه و پیشرفت، سطح سواد است، زیرا نیازمند همت نسل جوان به عنوان پرچمداران حوزه‌های مختلف هستیم.

توکلی خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز را به‌ خاطر سپرده و آن را سرآغاز موفقیت‌های بعدی خود قرار دهید، چرا که با مراقبت و صیانت از آموخته‌های علمی خود و توجه به مبانی اسلامی و دینی خواهید توانست قله‌های رفیع موفقیت را کسب کنید.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک یکی از مهم‌ترین راه‌های موفقیت دانش‌آموزان را توجه به پژوهش خواند و افزود: درصدد هستیم تا از هر مدرسه به عنوان پژوهشگاهی موفق استفاده کنیم.

وی داشتن استعداد در بین دانش‌آموزان را شرط لازم برای موفقیت خواند و گفت: هر چند که استعداد به تنهایی کافی نیست، برخی عوامل دیگر مانند استفاده از فرصت‌ها و برنامه‌ریزی مطلوب و مناسب توسط دانش‌آموزان و دبیران موجب بروز خلاقیت می‌شود.

توکلی در پایان این مراسم که با حضور فرماندار شهرستان بستک، ائمه جمعه شهرستان، جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان، رؤسای انجمن مدارس و دانش‌آموزان ممتاز جشنواره ستارگان در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرستان بستک برگزار شد، هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از زحمات دانش‌آموزان و ایجاد انگیزه در بین آنان و دیگر دانش‌آموزان ذکر کرد و گفت: دانش‌آموزانی که به عنوان ستارگان معرفی می‌شوند از وظیفه خطیری برخوردارند، زیرا باید برای دیگران الگوی خوبی باشند و همچنین مقرر شده است در این هفته طی مراسمی از دانش‌آموزان پژوهشگر و خلاق شهرستان بستک در استان تجلیل شود.

گفتنی است در ادامه از 68 نفر از دانش‌آموزان ممتاز شهرستان بستک با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/88006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول