اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

تجمع بزرگ حامیان ولایت در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود

فرماندار ساوجبلاغ از برگزاری تجمع بزرگ حامیان ولایت به مناسبت 9 دی در این شهرستان خبر داد.

تجمع بزرگ حامیان ولایت در شهرستان ساوجبلاغ برگزار می‌شود

علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: طی سال‌های اخیر شاهد انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی همواره با بصیرت و آگاهی مانع از تحقق این توطئه‌های شوم شده‌اند و حضور گسترده آن‌ها در حمایت از انقلاب و ولایت دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کرده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به ایثار و فداکاری ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس گفت: دشمنان ما تصور می‌کردند که در عرض چند روز توانایی فتح تهران و غلبه بر ملت ایران را دارند، اما مردم با ایثار و فداکاری و لبیک به فرمان امام (ره) با دست‌های خالی در برابر ارتش متجاوز ایستادگی کرده و اجازه تصرف حتی یک وجب از خاک میهن را به دشمنان ندادند.

حدادی گفت: پس از پایان جنگ تحمیلی، کشورهای غربی با اعمال تحریم‌های مغرضانه و ظالمانه به دنبال مانع‌تراشی در راه توسعه و آبادانی کشورمان بودند که این توطئه‌ها نیز با درایت رهبری عظیم‌الشان انقلاب و بصیرت ملت ایران تاکنون خنثی شده است.

وی با اشاره به حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 9 دی 88 گفت: در این روز مردم در حمایت از ولایت به میدان آمده و نقشه دشمنان را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کردند.

*خلق حماسه 9 دی خودجوش بود

فرماندار ساوجبلاغ تاکید کرد: 9 دی در تاریخ ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و باید هر سال مراسم ویژه‌ای برای یادآوری 9 دی برگزار کنیم تا دشمنان از ایستادگی ملت ایران آگاه شده و مردم و مسئولان از شرایط تلخ گذشته درس بگیرند.

حدادی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه برنامه‌هایی برای 9 دی در این شهرستان تدارک دیده شده است، گفت: حضور آگاهانه مردم در روز 9 دی به صورت خودجوش بود و هیچ برنامه‌ریزی و سازماندهی برای این کار صورت نگرفته بود.

وی ادامه داد: بنابراین در مراسم سالگرد 9 دی نیز به طور قطع خود مردم پیشقدم خواهند بود، اما لازم است که دستگاه‌های اجرایی شرایط لازم برای برگزاری این مراسم را فراهم کنند.

فرماندار ساوجبلاغ گفت: در همین راستا چند برنامه در ساوجبلاغ طراحی شده که مهم‌ترین آنها مربوط به برگزاری تجمع بزرگ حامیان ولایت در این شهرستان است.

حدادی گفت: این برنامه در روز 9 دی در مصلای هشتگرد با حضور اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان، دانشجویان، طلاب و مسئولان شهر برگزار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم تجدید میثاق با ولایت است تا دشمنان بدانند که مردم ما همواره در حمایت از ولایت آماده هرگونه فداکاری، ایثار و ازخودگذشتگی هستند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول