اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه خبر داد

برخورد با چراغ‌های غیرمجاز خودروها و استفاده از نور بالا در هنگام شب

رئیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه، استفاده از چراغ‌های روشنایی غیرمجاز که موجب مختل شدن دید راننده مقابل شود را غیرقانونی اعلام کرد.

برخورد با چراغ‌های غیرمجاز خودروها و استفاده از نور بالا در هنگام شب

غلامرضا امیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: شب‌ها طرحی برای برخورد با خودروهایی داریم که از لامپ‌های روشنایی غیرمجاز در شهر استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: استفاده از چراغ‌های روشنایی که موجب مختل شدن دید راننده مقابل شود، غیرقانونی است و همچنین استفاده از نور بالا در خیابان‌های شهر مجاز نیست.

رئیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیاری از موضوعات رانندگی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد، افزود: رانندگان باید شرایط رانندگان دیگر را درک کنند.

امیدی از برگزاری طرح آموزشی برای رانندگان اتوبوس و تاکسی خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی برای رانندگان سرویس‌های مدارس با همکاری شهرداری برگزار می‌کنیم.

*رانندگان هنگام نزدیک شدن خودروی روبه‌رو از نور پایین استفاده کنند

فرمانده پلیس راه استان کرمانشاه نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: استفاده از نور بالا در جاده‌های خارج از شهر با سرعت بیش از 70 کیلومتر در ساعت غیرمجاز نیست.

خسرو کوثری با بیان اینکه رانندگان در خارج از شهر باید تا فاصله 150 متری دید داشته باشند، تصریح کرد: رانندگان باید در هنگام نزدیک شدن خودروی روبه‌رو از نور پایین استفاده کنند.

وی تأکید کرد: استفاده از نور بالا و چراغ‌های غیرمجاز که دید راننده مقابل را مختل می‌کند، غیرقانونی است و پلیس در صورت مشاهده، اعمال جریمه خواهد کرد.

این مسئول حضور پلیس در جاده‌ها را بیش از گذشته اعلام کرد و متذکر شد: پلیس با تخلفات رانندگان در زمینه روشنایی و نواقص مربوط به چراغ‌های خودرو برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/2700/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول