اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر بوشهر:

اعضای شورای شهر باید آینده‌نگر باشند

عضو شورای شهر بوشهر گفت: اعضای شورای شهر باید بینش استراتژیک داشته و با آینده‌نگری به مسائل بنگرد تا بتواند نظرات بهتر و کارآمدتری ارائه دهد.

اعضای شورای شهر باید آینده‌نگر باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرزاد آسایش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: برای رشد و توسعه بیشتر شهر شهرداری باید در برنامه‌ریزی‌ها افقی کلان داشته تا بتواند باقیمانده سال را باید موفقیت پشت سر بگذارد.

عضو شورای شهر با بیان اینکه سه مطالبه در جهت پروژه‌های کوتاه‌مدت عمران شهری باید در دستور کار قرار گیرد افزود: سه مطلب که بسیار مهم بوده و سهمی بزرگ در پیشرفت سریع‌تر شهر داشته می‌توان به زیباسازی، ساحل‌سازی و ایجاد مکان‌های تفریحی و توریستی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه زیباسازی فقط هزینه کردن نیست تصریح کرد: گاهی زیباسازی از طریق اقداماتی که هزینه‌بر نیستند انجام شده مثل جمع‌آوری اجناس جلوی در مغازه‌ها در پیاده‌روها که جا دارد اینجا از یکی از شهروندان تشکر کنم چراکه پیشنهاد دادند که شورا و شهر را در یک آزمون از دید شهروند قرار دهند.

آسایش ادامه داد: آسفالت خیابان‌های اصلی شهر جلوه خوبی نداشته و چهره بدی از خود برای شهر و شهروند نشان داده و این از موردهایی است که می‌توان روی آن کار کرد.

وی به میدان حر تا بهمنی برای مثال اشاره کرده و گفت: روکش خیابان این قسمت اصلاً خوب نبوده و دارای پستی و بلندی‌های زیادی است و سطح بسیار بدی دارد و باید هر چه زودتر برای این قسمت‌های شهر کاری انجام داد.

عضو شورای شهر بوشهر افزود: در خصوص ساحل‌سازی باید فکری کرده و با توجه به اینکه سه ماه تا شروع تعطیلات باقی نمانده و خیلی از خانواده‌ها به خاطر هوای خوب بوشهر این شهر را انتخاب می‌کنند باید دست به کار شده و برنامه‌های کوتاه مدت خود را پیاده کرد.

وی ادامه داد: ما باید با تغییر مکان‌های استقبال مهمان‌های نوروزی تنوعی در شهر به وجود آورده و تا پارسال که اقامت فقط منحصر به پارک شغاب بود امسال یه پارک لیان نیز انتقال یابد.

وی افزود: این گونه هم از ظرفیت پارک لیان استفاده شده هم از بحث ترافیکی شغاب کمتر شده و اینگونه وجه زیباتری به شهر بخشیده شده و مسافران عزیز بیشتر لذت می‌برند.

آسایش با بیان اینکه باید برای مکان‎های تفریحی کارهایی انجام شود، گفت: پروژه‌های کوتاه مدت را در دست بررسی قرار داده تا بتوانید به رشد و توسعه شهر کمک کرده و این لازمه‌اش شناخت درست محیط است.

وی ادامه داد: کوچک انتخاب کردن پروژه‌ها باعث می‌شود که ارائه خدمات تسهیل شده و بتوانیم بهتر از گذشته خدمت کرده و بازخورد خدماتمان را در شهر ببینیم.

عضو شورای شهر بوشهر با بیان اینکه پروژه باید نتیجه‌بخش باشد، گفت: ما باید پروژه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دست داشته و تمام فکرمان را بر روی پروژه‌های 4 ساله متمرکز نکنیم چراکه این انتخاب‌های کوچک است که بازدهی بیشتری برای آینده دارد.

انتهای پیام/66006/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول