اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی جشنواره فیلم حسنات خبر داد

حضور فعال 31 استان در چهارمین جشنواره فیلم حسنات

دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم حسنات گفت: 850 اثر از هنرمندان 31 استان در چهارمین جشنواره فیلم حسنات حضور دارند.

حضور فعال 31 استان در چهارمین جشنواره فیلم حسنات

امیرحسین عشاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان با موضوع احسان و نیکوکاری از 11 تا 14 اسفندماه برگزار می‎شود و در این بین انجمن سینماگران جوان، سازمان سینمای سوره و حوزه‌‌های هنری سراسر کشور اقدام به ارسال آثار کردند و حضور فعالی در جشنواره دارند.

وی افزود: بیش از 850 اثر از هنرمندان 80 شهر کشور به دبیرخانه جشنواره چهارم ارسال شده است.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فیلم حسنات گفت: این آثار در بخش‌های مختلف داستانی، مستند، فیلم‌نامه و تیزر به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد اثر ارسال شده 400 اثر در بخش داستانی، 280 اثر در بخش فیلم‌نامه و 175 اثر نیز در بخش مستند به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان ارسال شده است.

عشاقی در مورد ترتیب اولویت شرکت‌کنندگان در این جشنواره عنوان کرد: حضور هنرمندانی از 31 استان و 80 شهر کشور در این دور از جشنواره حسنات چشمگیر بوده است.

وی تصریح کرد: در این میان هنرمندان تهران، اصفهان و اردبیل پیشتاز ارسال آثار بخش داستانی، هنرمندان تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی پیشتاز بخش مستند و هنرمندان تهران، اصفهان، اراک و بابل نیز بیشترین اثر را در بخش فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند.

دبیر اجرایی جشنواره حسنات بیان کرد: هنرمندان 30 تا 40 ساله بیشترین بازه سنی هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره به خود اختصاص داده‌اند و ارسال آثار هنرمندان 73 و 14 ساله نیز به دبیرخانه این جشنواره در نوع خود جالب توجه بوده است.

به گزارش فارس، بنا بر اعلام دبیرخانه این جشنواره در روزهای پایانی آخرین مهلت ارسال آثار به صورت میانگین روزانه 40 هنرمند برای ثبت اثر خود در سامانه ثبت‌نامی این جشنواره اقدام می‌کردند که این افراد همچنان درخواست‌های مکرر خود را برای ثبت‌نام آثار خود به دبیرخانه این جشنواره اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/63019/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول