اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسعود کرامتی:

جشنواره حسنات نقش موثری در احیای مفاهیم ارزشی دارد

بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: جشنواره حسنات نقش موثری در احیای مفاهیم ارزشی همچون احسان و نیکوکاری دارد.

جشنواره حسنات نقش موثری در احیای مفاهیم ارزشی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جشنواره فیلم حسنات در آستانه سال چهارم خود در تکاپوی احیای روح احسان و نیکوکاری در میان عامه مردم  است، این جشنواره در تلاش است که هنرمندان را که به نوعی الگوی جامعه هستند به صحنه احسان و نیکوکاری بکشانند و به شیوه موج این فریضه الهی را در جامعه همه گیر کنند.

مسعود کرامتی از بازیگران و کارگردان‎های سینمای ایران در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، گفت: هنرمندان در عرصه احسان و نیکوکاری حضور فعال دارند.

وی افزود: زنده کردن احسان و نیکوکاری در میان هنرمندان تأثیر زیادی نسبت به شکوفا شدن حس احسان و نیکوکاری در بین عموم جامعه دارد.

این کارگردان سینما ادامه داد: رشد اخلاق‌گرایی در جامعه در تقویت مضامین انسان دوستانه موثر است و القای این خصوصیت در تولیدات هنری به اندازه شعارهایی که در این رابطه داده می‎شود نیست.

این بازیگر اذعان داشت: اعتمادسازی مهم‌ترین اصل در موفقیت جشنواره‌ها است و با توجه به اینکه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات طی سه سال گذشته توانسته است اعتماد خوبی را بین هنرمندان کسب کند می‌تواند نقش زیادی در توسعه‌ این مضامین در جامعه داشته باشد.

انتهای پیام/63019/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول