اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

شهدا مقاومت را به ملت ایران آموختند

معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: شهدا مقاومت و ایستادگی را به ملت ایران آموختند.

شهدا مقاومت را به ملت ایران آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی دامغانی امشب در مراسم یادواره 11 شهید روستای کرکاسرای این شهرستان با تجلیل از مقام شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا ایستادگی، مقاومت و صبوری را به ملت ایران آموختند.

وی به وصیتنامه شهدا اشاره کرد و افزود: وصیتنامه شهدا گنجینه ارزشمندی برای نسل جوان است تا بدانند چه افرادی اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به تثبیت رساندند.

موسوی دامغانی با اشاره به سخنان مغرضانه و تحریم‌های دشمنان علیه ایران، تصریح کرد: ملت ایران با تحریم دشمنان عقب‌نشینی نمی‌کند.

معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به مذاکرات ایران اشاره کرد و متذکر شد: در مذاکرات چیزی از دست نمی‌دهیم ضمن اینکه نباید با تحریم دشمنان عقب‌نشینی کرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا به برکت خون شهدا نمی‌تواند خللی در روحیه ملت ایران ایجاد کند، بیان کرد: مردم ایران دنباله‌رو شهدا هستند و یاس، ناامیدی و بهانه‌جویی در ملت نیست.

موسوی دامغانی، ملت ایران را مصمم‌تر از هشت سال دوران دفاع مقدس دانست و خاطرنشان کرد: ایستادگی ملت ایران با نام امام حسین (ع) عجین شده است.

معاون فرهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پایان خواستار بصیرت‌افزایی جوانان شد و عنوان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی می‌خواهد جوانان ما را به گمراهی بکشاند.

انتهای پیام/84001/ذ20 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول