اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد تنظیم بازار بهمئی عنوان شد

بررسی 102 پرونده تخلفاتی در بازار بهمئی با صدور رأی قانونی

در نشست ستاد تنظیم بازار بهمئی از سوی مسئولان به بررسی 102 پرونده تخلفاتی در بازار بهمئی با صدور رأی قانونی لازم اشاره شد.

بررسی 102 پرونده تخلفاتی در بازار بهمئی با صدور رأی قانونی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی صبح امروز در اتاق اصناف شهرستان بهمئی نشستی با حضور رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس اداره تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و مدیر واحد بازرسی اصناف و بازرسین اصناف برگزار شد.

جهانبخش چامی‌پور رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت این شهرستان در این نشست در خصوص نگارش و صورت بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان اظهار کرد: ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و اتاق اصناف شهرستان برای بالا بردن راندمان کاری خود لازم است تعامل کامل داشته باشند.

وی گفت: بازرسین وجدان کاری خود را سرلوحه کارها قرار دهند تا مشکلات در بازار برطرف شود.

چامی‌پور تصریح کرد: طرح نظارت و کنترل بازار ویژه شب یلدا اجرا و با تعداد هشت واحد صنفی با 10درصد زیر قیمت بازار برای رفاه حال شهروندان آمادگی لازم صورت گرفت.

فریدون فاطمی رئیس اتاق اصناف بهمئی نیز گفت: صدور پروانه جدید (اینترنتی) شناسایی واحدهای فاقد پروانه کسب یا واحدهایی که از پروانه کسب دیگران استفاده می‌کنند مشخص شد و برای این‌گونه کسبه پروانه جدید صادر می‌شود.

روح‌الله حشمتی مدیر بازرسی اصناف بهمئی در این نشست در خصوص مشکلات حوزه بازرسی و بازرسین، عدم بودجه کافی استان به بازرسی اصناف شهرستان‌ها را مشکلی بزرگ عنوان کرد.

 وی بیان کرد: باید کلاس‌های آموزشی جهت آگاهی اصناف برگزار شود تا گام مؤثری برای کنترل بازار برداشته شود.

وی همچنین بر جمع‌آوری واحدهای صنفی دست‌فروش در سطح شهرستان بهمئی تاکید کرد.

امید صالحی رئیس اداره تعزیرات شهرستان بهمئی نیز در این نشست اظهار کرد: فرم‌های گزارش بازرسان اداره صنعت و معدن و اتاق اصناف به تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شوند که باید به صورت تکمیل شده و به امضاء متصدی واحد صنفی مشخص رسیده باشد.

صالحی افزود: بازرسین وجدان کاری و اقتدار بازرسی را محفوظ و به واحدهای صنفی به یک چشم نگاه کنند.

وی با ارائه آماری گفت: در آذرماه امسال 102 پرونده تخلفاتی داشتیم که مورد بررسی قرار گرفت و در این خصوص رای و حکم لازم و قانونی صادر شد.

انتهای پیام/82015/صا40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول