اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه آمل:

متکدیان آملی پرونده‌دار می‌شوند

سرپرست فرمانداری ویژه آمل از اجرای طرح پرونده‌دار کردن متکدیان آملی در این شهرستان خبر داد.

متکدیان آملی پرونده‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سیدجعفر رسولی عصر امروز در ستاد ساماندهی متکدیان این شهرستان با اشاره به اینکه برای ساماندهی متکدیان مکانی از سوی بهزیستی در نظر گرفته شده است، افزود: بر اساس این طرح در ابتدای امر شهرداری آمل که وظیفه ذاتی آن جمع‌آوری متکدیان است با همکاری فرماندهی انتظامی، کمیته امداد و بهزیستی دو بار در هفته نسبت به جمع‌آوری متکدیان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه با این طرح متکدیان دارای شناسنامه می‌شوند، خاطر نشان کرد: در این طرح تصاویر این افراد برای شناسایی و اینکه زیرپوشش نهادی هستند یا خیر تهیه می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه آمل با اشاره به اینکه شناسایی متکدیان خارجی نیز با این طرح انجام می‌شود، ابراز داشت: شناسایی و پرونده‌دار کردن این متکدیان می‌تواند در جلوگیری از تکدی‌گری موثر واقع شود. 

این مسئول اظهار داشت: آمل در گذشته نیز در جمع‌آوری متکدیان موفق بود و این شناسایی و جمع‌آوری باید برای ریشه‌کن کردن تکدی‌گری باشد.

رسولی با اشاره به اینکه با این طرح افراد حرفه‌ای و نیازمند از یکدیگر تشخیص داده می‌شوند، گفت: امیدواریم با این طرح گامی برای حل معضل اجتماعی تکدی‌گری برداشته شود.

این مسئول با بیان اینکه از دو سال گذشته تکدی‌گری جرم محسوب شده و کسانی که گدایی می‌کنند مجرم شناخته شده‌اند، یادآور شد: بسیاری نیز با بهانه قرار دادن کودکان نسبت به اخاذی از مردم اقدام می‌کنند که باید با این افراد برخورد شود. 

انتهای‌پیام/86011/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول