اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی مازندران:

تعداد متکدیان حرفه‌ای در مازندران کمتر از انگشتان دست است

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: تعداد متکدیان حرفه‌ای در مازندران کمتر از انگشتان دست است.

تعداد متکدیان حرفه‌ای در مازندران کمتر از انگشتان دست است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله ردایی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران و شورای اداری کشور سازمان بهزیستی متولی ساماندهی افراد نیازمند، معلول، بی‌سرپرست و بدسرپرست است.

وی ایجاد محل نگهداری و تامین اعتباری حمایت از متکدیان را بر عهده شهرداری دانست و بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی متولی باید در شناسایی و جمع‌آوری متکدیان به بهزیستی کمک کنند.

این مسئول مجوز دادستانی را در اولویت فعالیت برای ساماندهی و جمع‌آوری متکدیان عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی بر اساس قانون در جمع‌آوری متکدیان همراه با سایر دستگاه‌های اجرایی متولی باشد.

ردایی پذیرش افراد نیازمند را از وظیفه سازمان بهزیستی دانست و گفت: انتخاب مسئول اردوگاه جمع‌آوری متکدیان بر عهده فرمانداری‌ها است.

وی افزود: زنان بی‌سرپرست، بدسرپرست و سالمندان متکدی بعد از شناسایی زیرپوشش حمایتی بهزیستی قرار می‌گیرند.

مدیرکل بهزیستی مازندران با اشاره به اینکه معتادان بی‌خطر از حمایت‌های بهزیستی بهره‌مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: متکدیان با مجوز دادستان در مراکز بهزیستی ساماندهی می‌شوند.

وی از وجود 16 مرکز نگهداری اطفال یتیم، کودکان کار، کارتون خواب‌ها، بدسرپرست و بی‌سرپرست و نیز دختران فراری در مازندران خبر داد و یادآور شد: این افراد در مراکز مداخله با بحران و یا مرکز نگهداری افراد بدسرپرست پذیرش می‌شوند.

ردایی تعداد متکدیان حرفه‌ای استان را کمتر از انگشتان دست دانست و یادآور شد: اگر ساماندهی افراد متکدی صورت نگیرد حیثیت ما با وجود 20 متکدی در استان زیر سوال می‌رود.

انتهای پیام/86006‌/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول