اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران:

موانع بازدارنده ساماندهی متکدیان حذف شود

مدیرکل اجتماعی استانداری مازندران، گفت: موانع بازدارنده ساماندهی متکدیان را باید از سر راه برداریم.

موانع بازدارنده ساماندهی متکدیان حذف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی شادمان در بازدید مسئولان اجرای استان مازندران از مرکز نگهداری متکدیان شهرستان ساری اظهار داشت: با توجه به گردشگر پذیر بودن استان، تلاش بر استفاده از ظرفیت‌ها و تبدیل مازندران به استان بدون متکدی است.

وی با بیان اینکه به دور از شعار زدگی، باید به واقعیت‌های عینی بپردازیم، تصریح کرد: موانع بازدارنده ساماندهی متکدیان را باید از سر راه برداریم.

مدیر کل امور اجتماعی استاندرای مازندران با اشاره به اینکه نیازمند افزایش هماهنگی میان دستگاه‌ها هستیم، یادآور شد: برخی مواقع در انجام امور غفلت می‌شود و تعمدی در اجرای کار نیست.

وی با بیان اینکه باید غفلت زدگی را برطرف کنیم، ادامه داد: برای ساماندهی متکدیان، در غرب و شرق استان نیاز است مراکزی همانند مرکز نگهداری متکدیان ساری ایجاد شود.

شادمان با اشاره به اینکه متکدیان با هر نوع ابزاری که بخواهند به تکدی‌گری بپردازند را جمع آوری می‌کنیم، اظهار داشت: فرقی ندارد متکدی با آلات موسیقی به تکدی‌گری بپردازد یا با هر نوع وسیله دیگر.

مدیر کل امور اجتماعی استاندرای مازندران با بیان اینکه رسانه‌ها ناظران ما در اجرای این طرح هستند، یادآور شد: انتظار داریم رسانه‌ها در سایه تدبیر و امید دولت، در اجرای این طرح در کنار ما باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس مرکز نگهداری متکدیان استان مازندران از سال 90 در مرکز استان مازندران ایجاد شد و هر ساله مسئولان بازدیدی را از فعالیت این مرکز در دستور کار خود قرار می‌دهند.

این بازدید قبل از برگزاری کارگروه ساماندهی متکدیان در مازندران انجام شد، قرار است کارگروه متکدیان استان مازندران صبح فردا در استانداری مازندران تشکیل شود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول