اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه خبر داد

افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی چاه‌مبارک عسلویه در دهه فجر

فرماندار عسلویه از افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی چاه‌مبارک عسلویه در دهه فجر خبر داد.

افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی چاه‌مبارک عسلویه در دهه فجر

مجید محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: گسترش فضاهای ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش و تفریحات سالم در جامعه در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی افزود: توسعه اماکن ورزشی و تجهیز سالن‌های ورزشی از اولویت‌های این شهرستان در نیمه دوم امسال است که به فضل خدا برای تحقق این مهم اهتمام می‌ورزیم.

فرماندار عسلویه از افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی چاه‌مبارک عسلویه در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری است که تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمودی تصریح کرد: سالن ورزشی چندمنظوره چاه‌مبارک از پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری است که بیش از 800 میلیون تومان اعتبار برای آْن هزینه شده که شامل 600 میلیون تومان از اعتبارات نفت و 200 میلیون تومان نیز از اعتبارات استانی است.

وی یادآور شد: چمن مصنوعی بیدخون و نخل تقی و زمین ورزشی عسلویه نیز از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به زودی تکمیل و راه‌اندازی می‌شوند.

فرماندار عسلویه در ادامه از اجرای هشت پروژه بهداشتی درمانی در عسلویه خبر داد و بیان کرد: از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری تعداد هشت پروژه مهم در حوزه بهداشت و درمان در شهر عسلویه و شهرها و روستاهای اطراف در دست اجرا است که تکمیل این پروژه ها موجبات ایجاد تحول اساسی در زیرساخت های بهداشتی درمانی می شود.

محمودی اضافه کرد: تزریق نقدینگی به این پروژه‌ها موجبات تسریع در تکمیل این طرح‌ها می‌شود و امیدواریم شاهد تامین اعتبارات در کمترین زمان ممکن باشیم.

انتهای پیام/2451/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول