اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار کجور مطرح کرد

ارتقای پاسگاه به کلانتری خواست قانونی بخش کجور

بخشدار کجور گفت: براساس آخرین آمار سرشماری، جمعیت کجور بیش از 20 هزار نفر اعلام شد و بر این اساس، قانون این اجازه را به ما می‌دهد که پاسگاه انتظامی در بخش کجور به کلانتری ارتقا یابد.

ارتقای پاسگاه به کلانتری خواست قانونی بخش کجور

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سیدنادر موسوی‌زاده عصر امروز در همایش تعامل بین فرماندهی انتظامی، سپاه پاسداران، فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و دهیاران و شوراهای سراسر بخش کجور افزود: براساس گزارش استان، کجور از امن‌ترین نقاط استان مازندران است اما به دلیل ضرورت بیشتر در بحث امنیت این همایش تعاملی در کجور برگزار شد.

 وی با بیان اینکه بدترین شهر و روستا جایی است که در آن امنیت نیست، افزود: امنیت، عدالت و رفاه مکمل یکدیگر و زمینه‌ساز یک زندگی با آرامش و آسایش است.

بخشدار کجور با اشاره به اینکه مهم‌ترین مقوله تمامی تمدن‌های بشری تازه شکل گرفته، مقوله حفظ امنیت بود، ابراز داشت: امنیت از محورهای توسعه پایدار است.

موسوی‌زاده خاطر نشان کرد: ایجاد و حفظ امنیت فقط مختص به نیروی انتظامی نیست بلکه تلاش آحاد مردم لازم است تا امنیت پایدار برقرار باشد.

وی با اشاره به اینکه در بخش کجور و در شش ماهه اول سال به نسبت مدت مشابه در سال قبل میزان سرقت در کجور کاهش بسیار چشمگیری داشته است،گفت: براساس آخرین آمار سرشماری، جمعیت کجور بیش از 20 هزار نفر اعلام شد و بر این اساس، قانون این اجازه را به ما می‌دهد که پاسگاه انتظامی در بخش کجور به کلانتری ارتقا یابد.

 وی گفت: در بخش کجور 500 کیلومتر راه روستایی وجود دارد و بنابراین افزایش پرسنل و امکانات انتظامی نیز ضروری است.

 بخشدار کجور خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به وجود ابنیه تاریخی و بقاع متبرکه در بخش کجور لازم است تا میراث فرهنگی در کجور استقرار یابد که در این زمینه در بخش کجور این آمادگی وجود دارد تا امکانات لازم در اختیار میراث فرهنگی قرار گیرد. 

انتهای پیام/86019/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول