اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کجور:

افزایش مهاجرت در کجور نگران‌کننده است

امام جمعه کجور گفت: افزایش مهاجرت در کجور نگران کننده است.

افزایش مهاجرت در کجور نگران‌کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام یزدان جهاندار لاشکی بعدازظهر امروز در همایش تعاملی فرماندهی انتظامی، سپاه پاسداران، فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج، دهیاران و شوراهای سراسر بخش کجور در شهر پول کجور برگزار شد.

وی گفت: مهاجرت در بخش کجور افزایش یافته و باید برای حل این مشکل راه حل مناسبی اندیشیده شود.

 امام جمعه کجور افزود: در سال گذشته 60 دانش‌آموز ابتدایی در دبستان شهید قرنی کجور مشغول تحصیل بودند که این رقم، امسال به 40 دانش‌آموز رسید و این نشان از عدم وجود امکانات زیربنایی همچون سوخت مناسب و گازکشی در کجور است.

‌وی خاطر نشان کرد: اگر تدبیری در این باره نشود شاهد افزایش ‌مهاجرت از کجور به شهرها خواهیم بود.

‌جهاندار لاشکی در ادامه به بحث امنیت در کجور پرداخت و گفت: موضوع امنیت در کجور باید با جدیت بیشتری از سوی شوراها و دهیاران مورد توجه قرار گیرد و لازم است در این زمینه ایست و بازرسی‌ها تشدید شود.

‌وی همچنین درباره عدم راه ارتباطی مستقیم از آزادراه تهران ـ شمال در ورودی کجور اظهار داشت: بخش کجور با داشتن دو شهر و بیش از 60 روستا از داشتن یک زیرگذر در مسیر آزادراه تهران ـ شمال محروم است و این نیاز به اقدامات قانونی در راستای احقاق حقوق مردم کجور است.

‌امام جمعه کجور خاطرنشان کرد: شوراها و دهیاران در قبال تلاش و خدمتی که می‌کنند نباید چشم‌داشتی داشته باشند و باید همواره خشنودی خدا و رضایتمندی مردم را در نظر داشته باشند.

‌در این همایش همچنین فرمانده سپاه نوشهر نیز گفت: امروز درگیر جنگی سخت‌تر و پیچیده‌تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس هستیم و بسیج در این زمینه شرایط ویژه‌ای قرار دارد.

 علی رسولی با بیان اینکه باید به دو اقدام درونی و بیرونی مجهز شویم،افزود: اجرای طرح صالحین و جهاد اکبر و نیز امر به معروف و نهی از منکر آرامش جامعه را دو چندان می‌کند.

 وی با بیان اینکه ایجاد و حفظ امنیت فقط مختص پلیس و سپاه نیست، تصریح کرد: آمار سرقت در بخش کجور بسیار کاهش یافته است و این نشان از همکاری و همراهی مردم با فرماندهی انتظامی و بسیج و سپاه دارد.

انتهای پیام/‌86019/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول