اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کویرپیمایی تراکتور برای کسب امتیاز طلایی از مس

تیم تراکتورسازی تبریز در کرمان به دنبال سه امتیاز حساس از تیم مس است.

کویرپیمایی تراکتور برای کسب امتیاز طلایی از مس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم تراکتورسازی تبریز مهمان تیم مس کرمان خواهد بود.

تراکتورسازی در سرمای شدید تبریز نتوانست از بازی با تیم‌های اصفهانی بیش از یک امتیاز کسب کند و از صدر جدول تا رده پنجم سقوط کرد، این در حالی بود که شاگردان مجید جلالی در اصفهان مقابل سپاهان و ذوب‌آهن به تمام 6 امتیاز دست یافته بودند.

مهم‌ترین علت عدم برتری تیم تراکتورسازی در خانه خود برابر تیم‌های اصفهانی، سرمای شدید و هوای برفی تبریز بود که به این تیم اجازه تمرینات منظم در زمین چمن را نداده و نتیجه تمرینات در سالن برای تراکتورسازی رضایت‌بخش نبود.

نکته قابل ذکر دیگر در مورد تراکتورسازی بازی‌های بهتر و روان‌تر این تیم در بازی‌های خارج از تبریز است.

تراکتورسازی در 10 بازی برگزار کرده در تبریز تنها سه پیروزی به دست آورده، شش بازی را مساوی کرده و در یک بازی نیز شکست خورده است تا از 30 امتیاز ممکن تنها 15 امتیاز را به دست آورده باشد اما این تیم در 9 بازی خارج از تبریز 18 امتیاز کسب کرده که میانگین بسیار خوب هر بازی دو امتیاز است.

استرس موجود در تبریز و فشار تماشاگران تراکتورسازی شاید یکی از دلایل نتیجه نگرفتن تیم تراکتورسازی در خانه باشد همچنین بازی دفاعی تیم‌های مهمان نیز می‌تواند عامل دیگر برای ناکامی شاگردان جلالی در تبریز بوده باشد.

با این حساب تیم تراکتورسازی برای کسب پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی لیگ وارد میدان می‌شود تا بتواند خاطره برد شیرین فصل گذشته در کرمان را زنده کند.

مس کرمان به دنبال فرار از قعر جدول

مس کرمان در 6 بازی گذشته خود تنها یک شکست را داشته و تلاش این تیم برای فرار از قعر جدول به خوبی احساس می‌شود.

شاگردان پرویز مظلومی در هفته چهاردهم و پانزدهم با صبای قم و داماش گیلان به تساوی دست یافتند، تنها پیروزی مس کرمان در هفته اول دور برگشت مقابل راه‌آهن رقم خورده و این تیم در هفته هفدهم در اهواز برابر استقلال خوزستان و هفته نوزدهم در اصفهان برابر ذوب‌آهن به تساوی دست یافته است.

تنها شکست مس در چند هفته اخیر برابر پرسپولیس در کرمان با اختلاف 6 گل رقم خورد.

در پایان هفته نوزدهم تراکتورسازی با 33 امتیاز و تنها اختلاف سه امتیاز از صدر جدول در مکان پنجم قرار گرفته است و مس کرمان نیز با 14 امتیاز پایین‌ترین مکان جدول را به خود اختصاص داده است.

بازی رفت دو تیم در تبریز با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز و مس کرمان ساعت 15 روز سه‌شنبه سوم دی در کرمان به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول