اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

مشکلات بهداشتی فرون‌آباد بررسی شد

با حضور مسئولان اجرایی شهرستان پاکدشت، مشکلات و معضلات بهداشتی سطح شهر فرون‌آباد مورد بررسی قرار گرفت.

مشکلات بهداشتی فرون‌آباد بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، صبح امروز با حضور محمد فتحی‌ناز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت، علی افسرده رئیس و کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهر فرون‌آباد، علی‌بند علیان شهردار، احمد آرامی رئیس و هاشم سیری و سلیمه گلوی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر رون‌آباد، مشکلات و معضلات بهداشتی سطح شهر مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار فرون‌آباد گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته از سوی مدیریت شهری در ارتباط با ارتقای سطح بهداشت فردی و محیطی ارائه کرد و افزود: حل مشکلات بهداشتی شهر بایستی دغدغه همه مسئولان شهر باشد و پیگیری جدی تا حصول نتیجه نهایی که همان ارتقای وضعیت بهداشتی شهر و سلامت مردم است، صورت گیرد.

علیان گفت: مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر آمادگی هرگونه تعامل و همکاری برای حل معضلات بهداشتی شهر را دارد و از راهکارهای مناسب برای حل مشکلات بهداشتی استقبال می‌کند.

در ادامه احمد آرامی رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد بیان داشت: بهداشت و سلامت شهروندان از اصولی است که علاوه بر شبکه بهداشت و درمان باید مدنظر دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز قرار گیرد.

وی تصریح کرد: همه ما باید در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی وضعیت بهداشتی شهروندان تلاش کنیم که البته این مهم بیش از پیش با تعامل خود شهروندان محقق می‌شود.

در ادامه فتحی‌ناز رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از برگزاری این جلسه از فعالیت‌های بهداشتی و عمرانی صورت گرفته در سطح شهر و همکاری مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر با اداره متبوعش تقدیر کرد و خواستار تعامل بیشتر در جهت ارتقای بهداشت سطح شهر شد.

در پایان این جلسه مصوبات ذیل لازم‌الاجرا شد؛

1- مقرر شد شهرداری مشکلات موجود در محوطه ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهر را بررسی کرده و همکاری و تعامل لازم را برای رفع مشکلات ارائه کند.

2- مقرر شد مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهر بر نحوه تکریم ارباب رجوع نظارت بیشتری داشته و حضور مردم در شبکه بهداشت و درمان از نظر زمانی به حداقل کاهش یابد.

3- مقرر شد در خصوص مشکل دامداری‌ها در سطح شهر و صنایع آلاینده، جدیدی کارشناس بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهر موضوع را پیگیری کند.

4- مقرر شد مدیریت شبکه بهداشت و درمان لیست پرسنل و نیروهای شاغل در شهر را جهت اطلاع به شورای اسلامی شهر ارسال کند.

انتهای پیام/2462/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول