اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم برگزاری جشن سال نو میلادی به خاطر مصادف شدن با ایام سوگواری پیامبر(ص)

جبارزاده: هموطنان ارمنی در سال‌ها‌ی دفاع مقدس خوش درخشیدند

استاندار آذربایجان‌شرقی با تقدیر از خلیفه ارامنه در عدم برگزاری جشن سال نو میلادی به خاطر مصادف شدن آن با ایام سوگواری پیامبر عظیم‌الشأن گفت: هموطنان ارمنی در هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادند که دفاع از ذره ذره این آب و خاک برایشان مقدس است.

جبارزاده: هموطنان ارمنی در سال‌ها‌ی دفاع مقدس خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اسماعیل جبارزاده بعد از ظهر امروز در دیدار با خلیفه کل ارامنه آذربایجان با اشاره به تصمیم شورای خلیفه‌گری کل ارامنه آذربایجان مبنی بر عدم برگزاری جشن سال نو میلادی به خاطر مصادف شدن آن با ایام سوگواری پیامبر عظیم‌الشأن اسلام اظهار داشت: این امر مهم‌ترین نمونه عملی رعایت احترام متقابل بین ادیان است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرارسیدن سال نو میلادی اظهار داشت: برای تمام هموطنان مسیحی خودم در کشور آرزوی توفیق دارم و امیدوارم سال گذشته سال خوبی را پشت سر گذاشته باشند.

جبارزاده با بیان اینکه قبل از هر بحثی اقلیت‌های ارمنی هم وطن ما هستند و جزوی از این آب و خاک بیان کرد: مهم‌ترین حلقه وصل ما همین عبادت خداوند یکتاست، هموطنان ارمنی در سال‌ها‌ی هشت سال دفاع مقدس نیز نشان دادند که دفاع از ذره ذره این آب و خاک برایشان مقدس است.

وی افزود: به من ثابت شده است که همه اقلیت‌هایی که در ایران زندگی می‌کنند، تک تک سلول‌هایشان این آب و خاک را دوست دارند و همه جا از آن دفاع کرده‌اند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به حضور نمایندگان ارامنه در مجلس شورای اسلامی گفت: دوست داریم با حضور دوستان مشترک نیز جلساتی داشته باشیم

جبارزاده با بیان اینکه این اقدام پسندیده در یادها و تاریخ ماندگار و ثبت خواهد شد، افزود: این اقدام باعث استحکام بیش از پیش روابط بین ارامنه و مسلمانان می‌شود.

وی در ادامه افزود: آمادگی خود را برای حمایت و رفع مشکلات همشهریان و هم استانی‌های ارمنی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول