اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

استاندار لرستان از روند احداث باغ موزه دفاع مقدس خرم‌آباد بازدید کرد

استاندار لرستان در بازدید از روند اجرایی طرح باغ موزه دفاع مقدس خرم‌آباد گفت: روند احداث این پروژه باید با استفاده از اعتبارات ملی و استانی تسریع شود.

استاندار لرستان از روند احداث باغ موزه دفاع مقدس خرم‌آباد بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند ظهر امروز در بازدید از روند احداث باغ موزه دفاع مقدس خرم‌آباد که به همراه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان انجام شد، افزود: تلاش برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس، از مهم‌ترین و ضروری‌ترین اقدامات در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

استاندار لرستان گفت: یادگارهای بجا مانده از رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، باید به عنوان یک ارزش، همواره حفظ و نگهداری شوند.

استاندار لرستان اظهار کرد: ایجاد باغ موزه‌های دفاع مقدس با هدف انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس در حراست از استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور، انقلاب و اسلام، اقدامی مهم و قابل توجه است.

وی در خصوص احداث باغ موزه دفاع مقدس خرم‌آباد گفت: متاسفانه با گذشت چندین سال از آغاز عملیات اجرایی، این طرح از پیشرفت بسیار ناچیزی برخوردار است که باید برای سرعت بخشی به روند احداث آن به صورت جدی برنامه‌ریزی شود.

بازوند با بیان اینکه اجرای این طرح تنها از محل اعتبارات استانی است، اظهار داشت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد، تا بتوان با استفاده از اعتبارات ملی و استانی این طرح اجرا و تکمیل شود.

وی گفت: در همین ارتباط از دو میلیارد تومان اعتبار مصوب در سفر سوم دولت قبل به این استان تنها 700 میلیون تومان آن پرداخت شده که همین امر نیز موجب بروز مشکل در ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان شده است.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول