اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان خوزستانی خبر داد

استقبال بی‌نظیر از اجرای نمایش چهل تا شصت‌و‌یکم در شوشتر

کارگردان خوزستانی از استقبال بی‌نظیر اجرای نمایش چهل تا شصت‌و‌یکم در شهرستان شوشتر خبر داد و گفت: دو بار اجرای این نمایش تمدید شده است.

استقبال بی‌نظیر از اجرای نمایش چهل تا شصت‌و‌یکم در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ابوالقاسم غلامحیدر ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آخرین شب نمایش چهل تا شصت‌و‌یکم اظهار کرد: این نمایش با حمایت‌های حوزه هنری استان خوزستان اجرا شده است و مردم شهرستان شوشتر از این نمایش استقبال زیادی کرده اند.

وی افزود: این نمایش در مساجد شهرستان شوشتر اجرا شده و اجرای این نمایش به مرکزیت مسجد محله دکان شمس در دستور کار این گروه نمایش قرار گرفته است.

 

غلام‌حیدر با اشاره به داستان این نمایش خاطرنشان کرد: این نمایش روایتی تصویری و نمادین از حوادث وقایع تاریخ‌ساز تشیع در فاصله زمانی نوزدهم رمضان تا سال چهل هجری تا دهم محرم سال 61 هجری قمری است و بسیار مورد استقبال مردم شهرستان شوشتر قرار گرفته است.

این کارگردان خوزستانی با اشاره به ماهیت اجرای این نمایش تاکید کرد: این نمایش با هویت شهرستان شوشتر اجرا شده و حتی نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی در نمایش به لهجه شوشتری قرائت شد.

 

غلامحیدر افزود: در این نمایش عباس غلامحیدر، منصور چهارمحالی، تقی تقی‌پور، احسان شلیبی و چندین هنرمند از اعضای فعال بسیج پایگاه شهید آرامی ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/72006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول