اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

روز اربعین حسینی روز تجدید عهد با اهداف قیام امام حسین (ع) است

فرماندار شهرستان بستک گفت: روز اربعین حسینی روز تجدید عهدی دوباره با آرمان‌ها و اهداف قیام امام حسین (ع) است.

روز اربعین حسینی روز تجدید عهد با اهداف قیام امام حسین (ع) است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده ظهر امروز در مراسم اربعین حسینی که در محل فرمانداری برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: همانطور که پیامبر اکرم (ص) دین اسلام را به ارمغان آورد حضرت امام حسین (ع) نیز با قیام کربلا باعث بقای آن شد.

وی با بیان اینکه مشیت الهی بر تداوم و جاودانگی نهضت امام حسین (ع) و محدود نشدن آن در زمان خود قرار گرفته است، افزود: با توجه به اینکه نهضت عاشورا بر پایه حق، حقیقت، کفر ستیزی و حق‌طلبی استوار است برهمین اساس تا همیشه تاریخ، قیام کربلا پایدار خواهد ماند.

فرماندار شهرستان بستک با تأکید بر اینکه محبوبیت امام حسین (ع) در دل همه عاشقان حریم ولایت و بندگی خدا باعث شده تا روز به روز بر شمار ارادتمندان به آن حضرت افزوده شود، اضافه کرد: رهبری بی‌نظیر امام حسین (ع) در قیام کربلا در قالب هجرت، ناتمام گذاشتن آیین حج، بردن زن و کودکان، خطبه‌ها و دعوت‌های وی برای یاری دین اسلام بیانگر این است که آن حضرت بهترین اصول مدیریتی را اجرا کرده است.

مشتاق‌زاده بیان داشت: امروز باید از عاشورا درس بگیریم و کار حسینی انجام دهیم و بدانیم آنچه باعث شهادت حضرت امام حسین (ع) و یارانش شد، دنیا طلبی دشمنان دین و فراموش کردن رهبری و ولایت بود.

وی با بیان اینکه تکریم و گرامیداشت اربعین، تعظیم شعائر دینی، رمز تداوم نهضت حسینی و اعلان وفاداری و پایبندی به مکتب سرخ عاشوراست افزود: اهمیت اربعین وقتی بیشتر درک می‌شود که نقش سازنده و مفید آن در ماندگاری و جاودانگی حماسه عاشورا و تبیین اهداف و آرمان والای امام حسین(ع) در نظر گرفته شود.

 انتهای پیام/88006/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول