اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) خبر داد

استقبال بوشهری‌ها از برگزاری مراسم سوگواری محرم و صفر

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مراسمات عزاداری ایام محرم و صفر در حسینیه عاشقان ثارالله با استقبال مردم بوشهر روبه‌رو شده است.

استقبال بوشهری‌ها از برگزاری مراسم سوگواری محرم و صفر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی غضنفری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های عزاداری در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار داشت: این برنامه‌ها با هماهنگی و مشارکت سپاه امام صادق(ع) و حضور پرشور مردم مومن و عزادار بوشهری در ایام ماه محرم و صفر برگزار شده است.

مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر همچنین در ارتباط با برگزاری مراسم سوگواری دهه آخر ماه صفر در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر هم گفت: مراسم دهه آخر صفر نیز از امشب با حضور گسترده مردم در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این مراسم از ساعت 19 امشب در حسینیه عاشقان ثارالله جنب سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار می‌شود.

غضنفری گفت: از اول ماه محرم به مدت 20 شب مراسم سخنرانی و روضه‌خوانی و مداحی با حضور سخنرانان مطرح کشوری در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق(ع) گفت: مراسم شب اول با سخنرانی حجت‌الاسلام دشتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام صادق(ع) و شب‌های پایانی با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا از قم  برگزار می‌شود.

وی گفت: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز بوشهر، مراسمات عزاداری دهه آخر صفر قرار است از سیمای مرکز بوشهر نیز به صورت ضبط شده پخش شود.

انتهای پیام/66006/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول