اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

حمل و نقل نیروی محرکه توسعه است

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: به دلیل گستردگی منحصر به فرد فعالیت‎هایی که در بخش حمل و نقل انجام می‎گیرد، کارشناسان اقتصادی از این بخش به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می‎کنند.

حمل و نقل نیروی محرکه توسعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی گلستان، علی‎بخش رستمی با تبریک به تلاشگران این عرصه به ویژه تلاش نستوه راهداران اظهار داشت: تحولات سریع فناوری این بخش نیز، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی، کارآمدی و توانمندی این بخش را، زمینه‎ساز توسعه همه‎جانبه کشورها می‎دانند.

به گفته وی، به عقیده کارشناسان، موفقیت‎های راهبردی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی، مدیون سرمایه‎گذاری کلان در زیرساخت‎ها و تجهیزات حمل و نقل و نیز توسعه مهارت‎های حمل و نقل بوده است.

رستمی بیان داشت: این هفته یادآور فرمان تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) در سال 1362 مبنی بر تخلیه کالاهای اساسی مردم در بنادر جنوبی کشور و تحویل آنها در شهرها و روستاها، ترویج و توسعه ارزش‎های بی‌نظیر صنفی و ارج‎‌گذاری به خدمات برجسته بخش حمل ‌و نقل جاده‌ای است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری گلستان اضافه کرد: به همین مناسبت و برای پاسداشت زحمات و تجلیل از تلاشگران عرصه حمل و نقل و راهداران، برنامه‎هایی از سوی ستاد اجرا خواهد شد.

به گفته رستمی، اعزام و استقرار رسمی اکیپ‎های راهداری زمستانی در راه‎ها به ویژه مناطق برفگیر و گردنه‎ها، شرکت در برنامه‎های مختلف صدا و سیما با هدف بیان اهمیت حفظ و نگهداری راه‎ها و آشناسازی مردم با خدمات راهداری و فرهنگ‎سازی حفاظت از این سرمایه‎های ملی از برنامه‎های این هفته ستاد است.

وی ادامه داد: دیدار با راهداران مصدوم شده، حضور در مراسم عبادی و سیاسی نماز جمعه سراسر استان، بازدید و سرکشی از راهدارخانه‎ها و ارسال پیام‎های کوتاه ایمنی از طریق تابلوهای VMS اداره کل و صدا و سیما بخشی دیگر از برنامه‎های ستاد در استان است.

26 آذرماه (روز حمل و نقل) تا اول دی ماه (روز راهدار) به عنوان هفته حمل و نقل و راهداری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2307/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول