اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو انجمن شرکت‌های حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی:

آموزش 1600 راننده برای بهبود وضع عمومی حمل و نقل خراسان جنوبی

عضو انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل و نقل مسافر بیرجند گفت: برای بهبود وضع عمومی حمل و نقل مسافر یک‌هزار و 600 راننده در خراسان جنوبی آموزش‌های ضمن خدمت را دیده‌اند.

آموزش 1600 راننده برای بهبود وضع عمومی حمل و نقل خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس عباس‌نیا تهرانی بعد از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری، اظهار داشت: در حال حاضر 33 شرکت مسافربری در خراسان جنوبی فعال و یک شرکت دیگر نیز در حال تأسیس است.

وی با بیان این‌که از این تعداد پنج شرکت سواری و بقیه مسافربری هستند، ادامه داد: همچنین از این تعداد 13 شرکت در بیرجند در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

عضو انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی با اشاره به فعالیت یک‌هزار و 367 دستگاه اتوبوس در خراسان جنوبی، تصریح کرد: 421 دستگاه سواری در ناوگان حمل و نقل خراسان جنوبی در حال فعالیت هستند.

عباس‌نیا تهرانی اضافه کرد: 2 هزار و 170 راننده نیز کار جا به جایی مسافر در شرکت‌های مسافربری خراسان جنوبی را انجام می‌دهند.

وی متذکر شد: برای بهبود وضع عمومی  یک‌هزار و 600 راننده آموزش‌های ضمن خدمت را دریافت کرده‌اند.

عضو انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل و نقل مسافر خراسان جنوبی، آموزش اخلاق حرفه‌ای در رانندگان، دوره‌های امداد و نجات، قوانین راهنمایی و رانندگی و مهارت‌های رانندگی را از جمله این آموزش‌ها عنوان کرد.

عباس‌نیا تهرانی با بیان این‌که در حال حاضر 374 مینی‌بوس در خراسان جنوبی وجود دارد، اذعان داشت: بیشتر این مینی‌بو‌س‌ها فرسوده هستند و تسهیلاتی که برای جایگزینی آن در نظر گرفته شده است در وضعیت مناسبی نیست.

وی خاطرنشان کرد: تمامی اتوبوس‌ها و ماشین‌های حمل مسافر به شهرهای مختلف از داخل استان است که با افزایش هزینه‌ها در حال تحمیل ضررهای زیادی هستند.

انتهای پیام/69022/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول