اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه خبر داد

اختصاص 3.3 درصد از اعتبارات استان زنجان به سلطانیه

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه گفت: در مجموع 3.3 درصد از اعتبارات استان زنجان به شهرستان سلطانیه تعلق یافته است.

اختصاص 3.3 درصد از اعتبارات استان زنجان به سلطانیه

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان در زمینه ارائه عملکرد خود طی دوران فعالیتش به عنوان سرپرست فرمانداری سلطانیه اظهار داشت: اقداماتی که در این دوران صورت گرفته، در سه بعد متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه بودجه استان زنجان هفتم مرداد ماه سال‌جاری ابلاغ شده بود این بودجه بین هفت شهرستان استان تقسیم شد، تصریح کرد: با اعتراضات و پیگیری‌های جدی فرمانداری شهرستان سلطانیه اعتبارات بین هشت شهرستان استان توزیع شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با اشاره به اینکه برای نخستین بار برای شهرستان سلطانیه اعتباراتی از مصوبات ویژه استان در زمینه گردشگری جذب شد، اضافه کرد: این اعتبارات 4 میلیارد تومان بود که 60 درصد از آن بالغ بر 2 میلیارد تومان به شهرستان سلطانیه اختصاص یافت.

این مسئول با بیان اینکه با اختصاص اعتبارات مذکور مشکل استخر شهر سلطانیه و راه سلطانیه به ویر و داش‌‌کسن برطرف می‌شود، یادآور شد: 3.3 درصد از اعتبارات استان زنجان به شهرستان سلطانیه اختصاص یافته است.

ذوالقدر با اشاره به اینکه با اضافه شدن اعتبارات اختصاص یافته از مصوبات ویژه استان زنجان، مجموع اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان سلطانیه 5.6 درصد بوده، ادامه داد: اعتبارات شهرستان‌های جدید‌التاسیس نیز از طریق خود تهران ارائه می‌شود و پیگیری‌های جدی در این راستا نیز صورت می‌گیرد.

وی پیگیری برای استقرار ادارات مختلف را از جمله اقدامات خود در فرمانداری سلطانیه برشمرد و عنوان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم به منظور استقرار نیروی انتظامی و ادارات مختلف صورت گرفته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه دو بخشداری شهرستان سلطانیه نیز به سرعت مستقر شد،افزود: در حال حاضر 11 اداره آماده استقرار در شهرستان سلطانیه هستند و با برطرف شدن مشکلات اداره تبلیغات اسلامی، تعداد ادارات به 12 مورد می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه استقرار ادارات در شهرستان سلطانیه به دلیل عدم تخلیه ساختمان دانشگاه پیام‌نور بوده، اضافه کرد: 32 اداره نیز از بخش به اداره شهرستان تبدیل شده‌اند.

ذوالقدر از جمله اقدامات صورت گرفته در دوران خدمت خود را نصب تابلوهای خوش‌آمدگویی در مبادی اصلی شهرستان سلطانیه دانست و عنوان کرد: 10 تابلوی انتها و ابتدای حوزه استحفاظی در مبادی شهرستان نصب شده است.

وی به تشکیل کمیته راهبردی در شهرستان سلطانیه نیز اشاره کرد و اذعان داشت: این کمیته در پیشبرد برنامه‌ها نقش خوبی داشته است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه برگزاری مانور زلزله و ساعت صفر را در این شهرستان از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول