اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

2100 شغل جدید در دشتستان ایجاد شد

فرماندار دشتستان از ایجاد 2100 شغل جدید در دشتستان تا پایان آذرماه خبر داد.

2100 شغل جدید در دشتستان ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی صبح امروز در بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی دشتستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار امری مهم و ارزشمند است و همه مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: طی چند سال اخیر در دشتستان در راستای ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زایی و جذب جوانان متخصص و متعهد اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و نتایج خوبی نیز به دست آمده است.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اشتغال جوانان در گرو توسعه مراکز صنعتی و کشاورزی و تعاونی‌هاست و مسئولان باید در این راستا بیش از گذشته تلاش و فعالیت کنند.

خرمی تصریح کرد: دشتستان با توجه به ظرفیت بالایی که دارد نیازمند جذب سرمایه‌گذاران است و امیدوار هستیم با ارائه راهکارهای مناسب بتوانیم در این عرصه به موفقیت لازم برسیم.

وی از ایجاد 2100 شغل جدید در دشتستان خبر داد و ابراز داشت: تعهد اشتغال در شهرستان دشتستان برای امسال 2 هزار و 774 شغل بوده که تا پایان آذرماه بیش از 2 هزار و 100 شغل ایجاد شده است.

فرماندار دشتستان گفت: این تعداد شغل جدید توسط دستگاه‌های اجرایی، جذب در پروژه‌های عمرانی و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی محقق شده است.

خرمی یادآور شد: در دشتستان فرصت بسیار زیادی برای ایجاد اشتغال پایدار داریم و با استفاده صحیح از این پتانسیل و ظرفیت می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول