اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

بازسازی کامل 1800 واحد مسکونی در دشتستان

فرماندار دشتستان از بازسازی کامل یک‌هزار و 800 واحد مسکونی در دشتستان خبر داد.

بازسازی کامل 1800 واحد مسکونی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا خرمی ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتستان اظهار داشت: حضور رئیس جمهور در منطقه زلزله‌زده و تاکید ایشان بر تسریع در جبران خسارات وارده اهمیت و ارزش بسیار زیادی دارد و شاهد شتاب بخشیدن در جبران خسارات هستیم.

وی افزود: جبران خسارات در امور زیربنایی نیاز به حمایت ویژه دارند و امیدوار هستیم اعتبارات لازم به این منظور نیز تخصیص یابد.

فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: نظارت بر معماری ساختمان‌ها امری بسیار مهم و ضروری است و در احداث ساختمان‌های جدید باید این مسئله مورد توجه خاص قرار گیرد.

خرمی از بازسازی کامل یک‌هزار و 800 واحد مسکونی در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس بررسی کارشناسان بنیاد مسکن از مجموعه 4 هزار و 800 واحد آسیب‌دیده تعداد یک‌هزار و 800 واحد نیاز به بازسازی کامل دارند.

وی اضافه کرد: با تلاش و فعالیت صورت گرفته تعداد یک‌هزار و 700 واحد مسکونی نیز تعمیر خواهند شد.

فرماندار دشتستان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای واحدهایی که نیاز به بازسازی دارند تسهیلات 250 میلیون ریالی پرداخت می‌شود ضمن اینکه کمک‌های بلاعوض 50 میلیون ریالی نیز در نظر گرفته شده است.

خرمی گفت: از ابتدای وقوع زلزله شاهد اهتمام مسئولان استان برای کمک‌رسانی به مردم بودیم و امیدواریم این مهم تا مرحله پایانی عملیات بازسازی تداوم یابد.

انتهای پیام/2452/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول