اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان البرز:

استان البرز آماده میزبانی مسابقات ورزشی کشوری بین‌المللی است

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: این استان آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات مهم کشوری و حتی بین‌المللی را دارد.

استان البرز آماده میزبانی مسابقات ورزشی کشوری بین‌المللی است

علیرضا جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برای توسعه کمی و کیفی رشته‌های مختلف ورزشی در استان البرز برنامه‌های متعددی در دستور کار اداره کل ورزش استان و همچنین هیئت‌های ورزشی قرار دارد که بخش‌هایی از برنامه‌ها تاکنون اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: البرز دارای استعدادها و ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزشی است و در این استان قهرمانان و مربیان و پیشکسوتان حضور دارند که در عرصه‌های مختلف افتخارات زیادی برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در حال حاضر تعداد زیادی از ورزشکاران البرزی در تیم‌های ملی و رده‌های مختلف مشغول فعالیت هستند و در مسابقات داخلی و خارجی افتخاراتی برای استان و کشور به دست آورده‌اند.

جوانمردی گفت: به عنوان نمونه در آخرین رقابت‌های بین‌المللی اسکی، نمایندگانی از استان حضور داشته و موفق به کسب مدال‌ شدند که نشان‌دهنده توانایی‌های البرز است.

وی بیان داشت: متاسفانه به طور کامل از این توانمندی‌ها استفاده نشده و به همین دلیل شاهد هستیم که بسیاری از ورزشکاران و قهرمانان البرزی در تیم‌های دیگر استان‌ها به ویژه تهران حضور دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: به همین دلیل طرح‌هایی با هدف توسعه کمی و کیفی ورزش این استان و همچنین افزایش امکانات در دستور کار داریم که با اجرای آنها شاهد جهش جدی ورزش البرز خواهیم بود.

جوانمردی خاطرنشان کرد: برای تحقق این مهم در ابتدا باید زیرساخت‌های لازم و امکانات ورزشی استان توسعه یابد که با وجود برخی کمبودها و کاستی‌ها، از امکانات خوبی در البرز برخوردار هستیم.

* میزبانی رقابت‌های بوکس کشوری ظرفیت‌های البرز را به نمایش گذاشت

وی در بخش دیگری از سخنان با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز رقابت‌های کشوری بوکس به میزبانی استان البرز گفت: این رقابت‌های معتبر و حساس به خوبی به میزبانی البرز برگزار شد و مسئولان وزارت کشور و فدراسیون بوکس و حتی تیم‌ها و نمایندگان استان‌های حاضر در رقابت‌ها به این امر اذعان کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: میزبانی رقابت‌های کشوری بوکس ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که البرز می‌تواند میزبان رقابت‌های مهم کشوری و حتی بین‌المللی باشد.

جوانمردی همچنین با اشاره به اینکه سال‌ها تیم فوتبال سایپای البرز از حق میزبانی در برابر استقلال و پرسپولیس محروم بود، گفت: با رفع برخی از نواقص ورزشگاه انقلاب، شاهد بودیم که تیم‌های استقلال و پرسپولیس در امنیت کامل به کرج آمده و پس از سال‌ها سایپا میزبان این 2 تیم پرطرفدار کشور بود.

وی تاکید کرد: به طور قطع استان البرز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری است و با تلاش بیشتر می‌توانیم میزبانی رقابت‌های معتبر و مهم را بر عهده گرفته و به خوبی از عهده وظایف میزبانی برآییم.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول