اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاشیان:

همدان در میزبانی مسابقات بین‌المللی موفق بوده است

رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: استان همدان در میزبانی مسابقات بین‌المللی بسیار موفق عمل کرده و در سال 90 یکبار عملکرد خوبی داشته و امتحان خود را پس داده است.

همدان در میزبانی مسابقات بین‌المللی موفق بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی کفاشیان عصر امروز در جمع ورزشی‌نویسان و خبرنگاران همدانی اظهار داشت: همدان در گذشته ثابت کرده که توانایی میزبانی مسابقات بین‌المللی را داشته باشد و این موضوع ما را برای واگذاری میزبانی به این استان ترغیب کرده است.

وی افزود: میزبانی که همدانی‌ها از مسابقات زیر 14 ساله‌های جنوب غرب آسیا انجام داده‌اند، باعث شد تا برای دومین بار نظر مسئولان اجرایی و برگزاری مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا به این استان جلب شود و مجدداً شاهد میزبانی یک رویداد فوتبالی در همدان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان اضافه کرد: در بازدیدی که امروز از دو ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح و 10 هزار نفری شهیدان حاجی‌بابایی انجام شد، شرایط مطلوبی برای این میزبانی وجود دارد اما نواقصی هم هست که باید رفع شود تا شاهد میزبانی شایسته این مسابقات در سال 93 در همدان باشیم.

به گفته وی؛ تاریخی بودن شهر همدان و امکانات و تأسیساتی که در این استان در سال‌های اخیر به وجود آمده همه شرایط را برای واگذاری این میزبانی به همدان مهیا کرده است.

کفاشیان با اشاره به اینکه استان‌های زیادی برای این میزبانی مطرح شده بودند، تصریح کرد: سابقه میزبانی در سال‌های قبل و وجود امکانات و آب و هوای مناسب در شهر همدان باعث شده تا این استان برای مرحله نهایی مسابقات زیر 14 سال آسیا با حضور هشت تیم برتر انتخاب شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر به بهانه حضور پاس و الوند در سطح بالای فوتبال ایران نام همدان در بین اهالی ورزش زیاد شنیده می‌شود و این در گسترش و پویایی رشته مهیج فوتبال موثر است.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: پاس و الوند حضوری قدرتمند در سال گذشته در لیگ دسته یک داشته‌اند که امیدواریم امسال شاهد حضور یکی از این دو تیم مدعی به لیگ برتر باشیم.

مسابقات فوتبال زیر 14 سال آسیا با حضور تیم‌های ایران، کره شمالی، عراق، کره جنوبی، عربستان سعودی، تاجیکستان، تیمور شرقی و تایلند به میزبانی همدان در تابستان 93 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89020/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول