اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید کهگیلویه خبر داد

نصب تندیس شهدای شاخص کهگیلویه در مراکز دانشگاهی دهدشت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه از نصب تندیس مقدس شهیدان شاخص شهرستان در مراکز دانشگاهی دهدشت خبر داد.

نصب تندیس شهدای شاخص کهگیلویه در مراکز دانشگاهی دهدشت

بهنام صمدی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: عزت، سربلندی و افتخار ایران اسلامی به برکت خون جوانانی است که در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب جانفشانی کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه تصریح کرد: همه ما نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه وظیفه داریم.

صمدی‌فرد خاطرنشان کرد: در راستای معرفی شهدای شاخص شهرستان و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساخت تندیس سه شهید شاخص از شهرستان در دستور کار بنیاد شهید کهگیلویه قرار دارد.

وی شهدای شاخص را در سه حوزه فرهنگی، دانشجویی و انقلاب دانست و ابراز داشت: بنا داریم تندیس سه شهید والامقام را پس از ساخت در سه مرکز دانشگاه دهدشت نصب کنیم.

صمدی‌فرد از حجت‌الاسلام سید علی نورالدینی به عنوان شهید شاخص انقلاب در شهرستان نام برد و افزود: شهید نورالدینی اولین شهید انقلاب به عنوان یکی از مفاخر کهگیلویه باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه شهید هدایت‌الله طیب، از مؤسسان انجمن اسلامی دانشجویان آمریکا را از دیگر شهدای شاخص شهرستان برشمرد و گفت: این شهدای والا مقام باید به مردم معرفی شوند.

به گفته صمدی‌فرد، شهید سید عبدالحمید تقوی جوان 21 ساله از شهر سوق با 21 اثر تألیف شده به عنوان شهید شاخص شهرستان کهگیلویه در حوزه فرهنگی و هنری معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/82016/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول