اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد کنگره شهدای میامی:

اردوهای جهادی یکی از شاخصه‏های جهاد اقتصادی است

رئیس ستاد کنگره شهدای شهرستان میامی گفت: یکی از شاخصه‏های جهاد اقتصادی، برگزاری اردوهای جهادی بسیجیان است که با حضور خالصانه در آبادانی کشور گام برمی‏دارند.

اردوهای جهادی یکی از شاخصه‏های جهاد اقتصادی است

محمدمهدی رعایتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با محوریت «بسیج و جهاد اقتصادی» اظهار کرد: جهاد در اسلام به معنی تلاش و کوشش در امر مقدسی بوده که می‏تواند در باب عبادت، سیاست، اقتصاد و... باشد و معمولاً در بحث نظامی معروف است.

وی افزود: جهاد اقتصادی به معنای تلاش مستمر و هدف‏دار، ایجاد اشتغال مناسب و مفید، افزایش تولید مؤثر، کاهش معقول هزینه‏ها و مصرف در جهت رشد و تکامل رفاه اجتماعی خانواده و جامعه است.

رئیس ستاد کنگره شهدای شهرستان میامی بیان کرد: هدف جهاد اقتصادی، آمادگی مقابله با بحران‏ها و تحریم‏ها و کمک به نهضت‏های اسلامی جوامع بشری در برخورد با مشکلات است.

رعایتی خاطر نشان کرد: یکی از شاخصه‏های جهاد اقتصادی اردوهای جهادی بسیجیان است که با حضور خالصانه و بی‏توقع در جهت آبادانی کشور اسلامی خود گام برمی‏دارند و برکت این حرکت بسیج سازندگی امروز کاملاً در مناطق محروم مشهود است.

وی گفت: مهم‏ترین ویژگی این حرکت، اولویت‏بندی نیازهای مناطق محروم است که گام‏های مؤثری در این راستا برداشته شده است.

رئیس ستاد کنگره شهدای شهرستان میامی اظهار داشت: یکی دیگر از برکات بسیج سازندگی همکاری و پشتیبانی در امر ایجاد اشتغال و واگذاری طرح‏ها و بعضی لوازم در این امر است که امید می‏رود در شکوفایی اقتصادی خانواده‏ها مفید باشد.

وی گفت: به امید روزی که همه مسئولان با روحیه و تفکر بسیجی در این نهضت عظیم همکاری کنند تا شاهد آبادانی وسیعی در میهن اسلامی باشیم.

انتهای پیام/2249/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول