اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانی گیلان خبر داد

تولید فیلم مستند شهدای شاخص روحانی در گیلان

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانی گیلان از تولید فیلم مستند شهدای شاخص روحانی و چاپ کتاب جامعه شهدای طلبه و روحانی در این استان خبر داد.

تولید فیلم مستند شهدای شاخص روحانی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد جمالی عصر امروز در جمع روحانیون این استان با گرامیداشت یاد میرزا کوچک روحانی شهید گیلان اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی نقش این روحانی مبارز و برجسته بیشتر نمود پیدا کرد.

وی با اشاره به چگونگی تشکیل ستاد کنگره روحانی شهید میرزا کوچک خان جنگلی و شهدای طلبه و روحانی در سال 89، ادامه داد: این ستاد تاکنون با تشکیل چهار کمیته تخصصی و مشارکتی مدیران ارشد استان به فعالیت پرداخته است.

این مسئول شناسایی، حفظ و ماندگاری آثار شهدای طلبه و روحانی گیلان، تبیین روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را از جمله اهداف این ستاد برشمرد.

وی از تدوین و تولید فیلم مستند شهدای شاخص روحانی و چاپ کتاب «جامعه شهدای طلبه و روحانی» در گیلان خبر داد و گفت: تکریم و تجلیل خانواده‌های معظم شهدای طلبه و روحانی و ایثارگران نیز از دیگر اقدام‌های این ستاد است.

جمالی جشنواره فرهنگی مقاله‌نویسی، وبلاگ‌نویسی و راه‌اندازی سایت ویژه شهدای طلبه و روحانی را از دیگر اقدام‌های ستاد ذکر کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانی گیلان، ‌بسیج طلاب و روحانیون را بخش موثری از پیکره عظیم شجره طیبه خواند که به دستور امام راحل در کشور راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با افتتاح سه حوزه مقاومت و 30 پایگاه در حوزه‌های علمیه و دفاتر ائمه جمعه و پایگاه نخبگان و اساتید، تاکنون 3 هزار نفر از طلاب و روحانیون را سازماندهی کرده است.

جمالی با بیان اینکه از تعداد طلبه و روحانیون سازماندهی شده مذکور 800 نفر طلبه خواهر است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان ماموریت‌های گسترده‌ای مانند فعالیت‌های پژوهشی، تربیتی، آموزشی، روشنگری و بصیرت‌افزایی را انجام داده است.

وی راه‌اندازی حلقه‌های صالحین، آموزش تربیتی چهره به چهره توسط روحانیون و طلاب به عنوان استاد سرمربی و مربی را از دیگر اقدام‌ها برشمرد.

انتهای پیام/84002/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول