اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی:

مسئولان به توسعه ورزش همگانی توجه دارند

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی از توجه ویژه مسئولان کشور به توسعه ورزش همگانی خبر داد و گفت: نگاه مثبت رهبر انقلاب و مسئولان وظیفه ما را دوچندن کرده است.

مسئولان به توسعه ورزش همگانی توجه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی مجدآرا شنبه شب در مجمع انتخابات رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، در سخنانی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که خوشبختانه مسئولان ورزش کشور به ورزش همگانی توجه ویژه دارند و جامعه نیز به سطحی رسیده درک بالایی از ورزش همگانی دارد.

وی ادامه داد: ما به دنبال تحقق شعاری هستیم که در سند توسعه ورزش کشور تا سال 1404 با عنوان «حرکت به سوی ایرانی شاداب و با نشاط با توسعه ورزش همگانی» مطرح شده بنابراین باید با جدیت کار و تلاش کنیم تا این مهم محقق شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشورمان افزود: وقتی نگاه می‌کنیم که رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی گرانبها و ارزشمند خود به صورت ویژه به اهمیت و ضرورت توسعه ورزش همگانی در کشور تاکید کرده‌اند، بنابراین وظیفه ما دوچندان می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: ما در همایش واکاوای بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص ورزش همگانی که آبان ماه برگزار شد، چیزی نزدیک به 170 مقاله از پژوهشگران و محققان داشتیم که 30 مقاله آن توسط سخنرانان قرائت شد و به راهکارهای بسیار خوبی در زمینه گسترش ورزش همگانی دست یافتیم.

مجدآرا خاطرنشان کرد: در این همایش راهکارهای توسعه ورزش همگانی در هر دو بخش آقایان و بانوان را به دست آوردیم و حالا انتظار ما این است که برای تحقق این مهم تمامی هیئت‌های استانی از جمله هیئت ورزش‌های همگانی قم این فدراسیون را یاری کنند.

وی تاکید کرد: انتظارات بالایی از هیئت ورزش‌های همگانی استان قم داریم زیرا این هیئت یکی از مهم‌ترین هیئت‌های ورزشی ما است و امیدواریم که برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه ورزش همگانی به صورت بلند مدت و کوتاه مدت به خوبی انجام بپذیرد و در اجرای رسالت خود موفق باشید تا با برنامه محوری گام به گام به سوی توسعه ورزش همگانی حرکت کنیم و سال به سال عملکرد بهتری داشته باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشورمان در ادامه از هیئت جدید همگانی قم خواستار توجه به رشته‌های زیر مجموعه این هیئت شد و افزود: چیزی حدود 60 رشته زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار دارند که شاید بسیاری از آنها ناشناخته باشند بنابراین باید برای شناساندن بهتر آنها به مردم و جذب استعدادها بین نوجوانان و جوانان تلاش شود.

این مسئول اذعان داشت: انتظار داریم که فعالیت هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در رشته‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک بیشتر از گذشته شود و کمیته‌های مختلف این هیئت بار دیگر فعال شوند و شاهد گسترش فعالیت‌های رشته‌های مختلف زیر مجموعه این هیئت باشیم زیرا رشته‌ای نظیر آمادگی جسمانی 23 رشته زیر مجموعه را زیر پوشش خود دارد.

انتهای پیام/78002/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول