اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان مطرح کرد

توسعه ورزش همگانی اولویت نخست سازمان رفاهی تفریحی کاشان

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان گفت: توجه به ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن در جامعه، اولویت نخست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان است.

توسعه ورزش همگانی اولویت نخست سازمان رفاهی تفریحی کاشان

مهدی نادعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به حضور تیم هندبال کاشان با نام سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در لیگ دسته‌‌اول باشگاه‌های کشور اظهار داشت: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برای زیر پوشش قرار دادن تیم هندبال کاشان در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور نیاز به حمایت و پشتیبانی شهردار کاشان دارد تا بتواند هزینه‌های این تیم را پرداخت کند.

وی هزینه‌های تیم هندبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان را در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را بیش از 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: هزینه‌های تیم هندبال تا پایان بازی‌های مرحله اول در چهار بازی خارج از خانه و چهار بازی داخل خانه بر عهده شهرداری بوده و بقیه هزینه‌های آن با اصلاح بودجه امسال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تأمین می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با اشاره به این که پروانه تیم هندبال کاشان در مرحله ثبت به نام سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان درج شده است، ابراز داشت: کار انتقال تیم به سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان با حضور شهرداری، اداره ورزش و جوانان و هیئت هندبال کاشان انجام می‌شود.

به گفته وی، با انجام انتقال پروانه تیم و تغییر نام تیم به سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان هزینه‌های تیم بر عهده این سازمان سازمان است.

نادعلی در ادامه خاطرنشان کرد: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان علیرغم تنگناهای مالی چند ساله اخیر، در حد بضاعت و توان خود تیم‌داری کرده است و در حال حاضر هفت تیم فوتبال این سازمان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در لیگ‌های کشوری و استان اصفهان حضور دارند.

وی با اشاره به این که، سالانه بالغ بر 500 میلیون ریال هزینه هفت تیم فوتبال سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان است بیان داشت: بیشترین هزینه را تیم بزرگسالان این سازمان که هم‌اکنون در صدر جدول لیگ برتر آسیا ویژن استان اصفهان قرار دارد به خود اختصاص داده است.

به گفته وی، بخشی از هزینه‌های تیم های ورزشی سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از طریق حامیان ورزش شهرستان و بخشی نیز توسط اداره ورزش و تفریحات سالم این سازمان تأمین می‌شود.

این مسئول همچنین افزود: در حال حاضر برنامه‌های سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان بر اساس جذب اعتبارات ماهانه سازمان توسط کمیته برنامه‌ریزی اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان تأکید کرد: توجه به ورزش همگانی و توسعه و ترویج آن در جامعه، اولویت نخست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان است.

وی همچنین متذکر شد: انتظار می‌رود با دیدگاه‌های مثبت سیدمحمد ناظم رضوی شهردار کاشان در بحث ورزش و همچنین حمایت‌های شهرداری بتوان در فعالیت‌های ورزشی گام‌های مؤثری را برای توسعه ورزش شهرستان و جوانان ورزشکار کاشان برداشت.

انتهای پیام/2406/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول