اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 14 رای اعضای مجمع

یزدی رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد

رسول حسن یزدی با کسب حداکثر آرا به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم انتخاب و معرفی شد.

یزدی رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت امروز با حضور علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشورمان و همچنین عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم برگزار شد.

در مجمع هیئت ورزش‌های همگانی استان قم که با حضور 15 نفر از واجدین شرایط رای دادن برگزار شد، حجت الاسلام رسول حسن یزدی مسئول فعلی تربیت بدنی حوزه عملیه قم، برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم انتخاب شد.

رقابت برای به دست آوردن سکان ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم تنها یک کاندیدا داشت که این کاندیدا حجت‌الاسلام رسول حسن یزدی بود و با انتخاب اعضای مجمع، وی رئیس جدید این هیئت و جایگزین ابوالفضل وفایی رئیس قبلی هیئت ورزش‌های همگانی استان قم شد.

این در حالی است که سال گذشته در چنین مقطع زمانی پنج کاندیدا در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان قم حضور داشتند و از بین آنها سرانجام ابوالفضل وفایی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی قم انتخاب شد اما وفایی بعد از یک سال از این مسئولیت کناره‌گیری کرد.

در ابتدای این مجمع گزارشی از برنامه‌های حجت‌الاسلام رسول حسن یزدی به عنوان کاندیدای ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در طول چهار سال آینده ارائه و البته برخی موانع و مشکلات موجود و راهکارهای توسعه بیش از پیش ورزش‌های همگانی نیز مطرح شد و سپس اعضای مجمع رای خود را نوشتند.

پس از برگزاری انتخابات از بین 17 فردی که می‌توانستند رای بدهند، 15 نفر رای دادند و با شمارش آراء مأخوذه، واجدین شرایط رأی دادن در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های همگانی استان قم 14 رأی خود را به حجت الاسلام رسول حسن یزدی دادند تا بدین ترتیب وی به عنوان جانشین ابوالفضل وفایی، مسئولیت ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب حجت الاسلام رسول حسن یزدی به عنوان رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در حالی صورت گرفت که اعضای مجمع یک رای سفید نیز به صندوق آرا انداختند و در پایان علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به ابعاد مختلف اهمیت توجه ویژه به برنامه ریزی مطلوب برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در باب توسعه همگانی ورزش پرداخت.

از سال 1387 تا سال 1391 امیر دلشاد ریاست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم را بر عهده داشت و از سال 1391 تا 1392 به مدت تنها یک سال ابوالفضل وفایی عهده دار این مسئولیت بود و حالا حجت الاسلام رسول حسن یزدی جایگزین وی شد.

انتهای پیام/78002/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول