اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم خبر داد

گردآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در باب ورزش همگانی

رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از گردآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در باب اهمیت توجه به ورزش همگانی خبر داد.

گردآوری فرمایشات مقام معظم رهبری در باب ورزش همگانی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رسول حسن یزدی شنبه‌ شب در مجمع انتخابات رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم که با حضور علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب در باب اهمیت توجه به ورزش همگانی در قالب کتاب تدوین و چاپ شده است.

وی ادامه داد: رهبر فرزانه انقلاب بارها در فرمایشات ارزشمند خود مسئولان را به توجه ویژه به مقوله ورزش‌های همگانی توصیه کرده‌اند و بر همین اساس گام‌های خوبی در زمینه توسعه همگانی ورزش در کشور و به خصوص در استان قم در حال برداشتن است.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در تشریح مهمترین برنامه‌های خود برای اداره این هیئت ورزشی در چهار سال آینده، تصریح کرد: قطعا تحقق فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی عنوان داشت: این مهم الگوی کاری ما در چهار سال آینده است، ضمن اینکه ما سعی می‌کنیم در یکی دیگر از مهمترین اهداف و برنامه‌های خود، با توجه به نیازی که امروز ورزش کشور دارد، ان‌شاءالله اخلاق و دین را در ورزش نهادینه کنیم.

یزدی در ادامه از یک تصمیم مهم و بزرگ در زمینه توسعه ورزش همگانی در استان قم خبر داد و ابراز کرد: شاید این تصمیم وقتی مطرح می شود اجرای آن کمی سخت به نظر برسد اما شدنی است، این تصمیم رایگان کردن امکان ورزش برای عموم مردم است.

برگزاری 2 دوره مربیگری رشته آمادگی جسمانی در قم

وی همچنین از تعامل جدی با باشگاه‌های ورزشی در قم خبر داد و تاکید کرد: در گذشته یکی از منتقدین عدم برقراری ارتباط بین هیئت‌های ورزشی با باشگاه‌های فعال ورزش قم بودم و حالا که این مسئولیت را با اعتماد اعضای مجمع پذیرفته‌ام، این مهم یعنی برقراری ارتباط نزدیک با باشگاه‌های ورزشی را به منظور توسعه ورزش همگانی در دستور کار قرار خواهم داد.

رئیس جدید هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه با تاکید بر اینکه هدف ما جذب حداکثری مردم و شهروندان خوب قمی به ورزش همگانی است، بیان داشت: ما علاوه بر فعالیت در بخش همگانی ورزش، چندین رشته ورزشی در سطح قهرمانی را نیز زیر مجموعه هیئت داریم که تلاش می‌کنیم آنها را نیز با جدیت مورد حمایت قرار بدهیم.

وی در پایان از برنامه ریزی برای برگزاری دو دوره مربیگری رشته آمادگی جسمانی در قم خبر داد و تاکید کرد: بسیاری از رشته‌های زیر مجموعه هیئت ورزش‌های همگانی در سطح کشور مانند آمادگی جسمانی رقابت‌های معتبری دارند و در قم نیز هم ظرفیت خوبی در آنها وجود دارد و هم اینکه ورزشکاران مستعدی در آنها فعالیت می‌کنند که سعی ما حمایت از آنها است.

انتهای پیام/78002/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول