اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کشتی مازندران:

مازندران قهرمان کشتی آزاد نوجوانان کشور شد

دبیر هیئت کشتی مازندران از قهرمانی تیم کشتی آزاد نوجوانان مازندران در کشور خبر داد.

مازندران قهرمان کشتی آزاد نوجوانان کشور شد

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 276 کشتی‌گیر از 28 استان کشور در غالب 31 تیم به میزبانی شهر ملکان باهم رقابت کردند که در نهایت مازندران با اقتدار قهرمان کشور شد.

وی با اشاره به کسب هشت مدال طلا و یک مدال برنز توسط کشتی‌گیران نوجوانان مازندران در این پیکارها افزود: از 10 وزن برگزار شده کشتی در این مسابقات کشتی‌گیران نوجوان مازندرانی در 9 وزن موفق به کسب مدال شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران تصریح کرد: امیر پرسه در وزن 42 کیلوگرم، افشین رحمانی در 46 کیلوگرم،نادر نصیری در 50 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی‌پور در 54 کیلوگرم، حسین یوسفی در 58 کیلوگرم،احمد بذری در 63 کیلوگرم، علی نیکزاد در 85 کیلوگرم و نعیم حسن‌زاده در وزن 100 کیلوگرم به عنوان هشت کشتی‌گیر نوجوان مازندرانی با شکست بر تمامی حریفان موفق به کسب مدال طلا شدند.

نوری زاده ابراز داشت: در وزن 69 کیلوگرم شهریار محمودی کشتی نوجوانان مازندرانی نیز موفق به کسب مدال برنز شد.

وی درباره نتایج تیمی این رقابت‌ها، بیان داشت: تیم مازندران با 91 امتیاز با اقتدار قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان کشور شد و تیم‌های گیلان و تهران به ترتیب با 51 و 46 امتیاز دوم و سوم شدند.

نوری‌زاده در پایان متذکر شد: این مسابقات زیر نظر کمیته فنی فدراسیون برگزار شد و نفرات برتر اوزان مختلف به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول