اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی جوانان و بزرگسالان

«انقلاب» و «امیرکبیر» فاتح رقابت‌های کشتی انتخابی استان اصفهان شدند

رئیس هیئت کشتی کاشان، از پایان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد جوانان و بزرگسالان کاشان انتخابی استان اصفهان با قهرمانی تیم‌های کشتی جوانان باشگاه انقلاب اسلامی و تیم کشتی بزرگسالان امیرکبیر کاشان خبر داد.

«انقلاب» و «امیرکبیر» فاتح رقابت‌های کشتی انتخابی استان اصفهان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمود خلجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جوانان و بزرگسالان کاشان، انتخابی استان اصفهان با حضور هفت تیم باشگاهی امیرکبیر، انقلاب اسلامی، شهید فکری، موحد، حر بن ریاحی، رفاه کارگران و آبفای کاشان در سالن جهان پهلوان تختی کاشان برگزار شد.

وی افزود: در پایان مسابقات کشتی رده سنی جوانان و در مجموع امتیازات تیمی باشگاه انقلاب اسلامی با کسب 72 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های باشگاه‌های امیرکبیر با 69 امتیاز و حر بن ریاحی با کسب 67 امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

به گفته وی، در پایان مسابقات کشتی رده بزرگسالان و در مجموع امتیازات تیمی، باشگاه امیرکبیر با 67 امتیاز مقام قهرمانی مسابقات را کسب کرد، باشگاه کشتی حر بن ریاحی با 62 امتیاز به مقام نایب قهرمانی مسابقات رسید و باشگاه موحد با جمع‌آوری 36 امتیاز مقام سوم این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

رئیس هیئت کشتی کاشان در ادامه با اشاره به نفرات برتر اوزان مختلف رقابت‌های کشتی رده سنی جوانان گفت: در وزن 50 کیلوگرم، مرتضی نیک‌پور از امیرکبیر، علیرضا توکلی از انقلاب و عارف کولیوند از انقلاب و علی‌اصغر جوادیان از حر بن ریاحی عناوین برتر را کسب کردند.

خلجی افزود: در وزن 55 کیلوگرم، محمد قاسمی، مهدی باغبان، علی‌اکبر کریمیان و سینا مرادی به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه در وزن 60 کیلوگرم این رقابت‌ها حمیدرضا چشمه‌سفیدی از آبفا بر سکوی قهرمانی ایستاد گفت: در این وزن سعید پناهی از امیرکبیر بر سکوی دوم ایستاد و سیدمرتضی قوامی به همراه مهدی عباسیان به طور مشترک بر سکوی سوم این مسابقات ایستادند.

به گفته وی، سعید فروغی از امیرکبیر، محمدحسن جهانی از انقلاب و علی محمدپور از انقلاب به همراه محمدصالح هلی از امیرکبیر در وزن 66 کیلوگرم این مسابقات به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند.

رئیس هیات کشتی کاشان ادامه داد: در رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم محمد شاطریان از انقلاب به قهرمانی رسید، سجاد سلمانیان از انقلاب نایب قهرمان شد و جواد آلوچه لتحری به همراه سعید بابایی از حر بن ریاحی مقام سوم مشترک را کسب کردند.

خلجی یادآور شد: در رقابت‌های وزن 84 کیلوگرم مجید کرمی از حر بن ریاحی، سجاد حیدری از امیرکبیر و مهدی قاسمی از انقلاب به همراه محسن آشنا از تیم حر بن ریاحی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

این مسئول همچنین عنوان کرد: محمدحسن رنجبر از انقلاب، محمد محسنی‌نژاد از موحد، مرتضی قصابی از انقلاب و سعید فروتنی از حر بن ریاحی مقام‌های نخست تا سوم مشترک وزن 96 کیلوگرم را به نام خود ثبت کردند.

وی در خصوص وزن آخر این رده سنی بیان داشت: در رقابت‌های وزن 120 کیلوگرم محمدجواد فرجی، فروزانفر و محمدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیات کشتی کاشان در ادامه با اشاره به نفرات برتر اوزان رده سنی بزرگسالان عنوان کرد: در وزن 55 کیلوگرم، محمد الماسی از امیرکبیر، یونس عزتی از شهید فکری، علیرضا چوپانی از حر بن ریاحی و ایمان بنازاده از رفاه کارگران به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

خلجی همچنین بیان داشت: در وزن 60 کیلوگرم نیز رسول جهانی از امیرکبیر بر سکوی نخست ایستاد و سید روح‌الله حسنی از تیم حر بن ریاحی مقام دوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در وزن 66 کیلوگرم این رقابت‌ها محمود آموزنده از باشگاه امیرکبیر به مقام قهرمانی رسید ابراز داشت: در این وزن سعید شاهی از امیرکبیر نایب قهرمان شد و ابوالفضل براتی از حر بن ریاحی و محمدرضا قربانی از رفاه کارگران به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

به گفته وی، وحید دیگبری از حر بن ریاحی، حسین صالحی از امیرکبیر، سعید دیگبری از حر بن ریاحی و داریوش اکبری از رفاه کارگران مقام اول تا سوم وزن 74 کیلوگرم را به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت کشتی کاشان ادامه داد: در وزن 84 کیلوگرم حسین اسماعیل‌زاده از موحد به مقام قهرمانی رسید، سعید خسروی مهر از حر بن ریاحی نایب قهرمان شد و مجید دلاور از امیرکبیر و علیرضا کاظمی از حر بن ریاحی به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

وی یادآور شد: احسان فهیمی از امیرکبیر، سیدمهدی میرحسینی از حر بن ریاحی، امیررضا احسان‌اللهی از امیرکبیر و محمد اربابی از موحد به ترکیب مقام اول تا سوم وزن 96 کیلو گرم را کسب کردند.

خلجی خاطرنشان کرد: در وزن 120 کیلوگرم نیز محمد حجتی به مقام قهرمانی رسید، علیرضا شاهی به مقام نایب قهرمانی دست یافت، امیرحسین مشکات از امیرکبیر و محمد کاظم دخت از حر بن ریاحی نیز به طور مشترک سوم شدند.

وی متذکر شد: این مسابقات را ثابتی، انتظاری، کهزادی، پهلوان، رسولی، معین، عباسپور، عربیان، فرجی و نخلی قضاوت کردند و در پایان جام قهرمانی، مدال، لوح تقدیر و جوایز به نفرات برتر این رقابت‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/2406/ی40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول