اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی تاکید کرد

لزوم فروش املاک مازاد بر نیاز دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی بر لزوم فروش املاک مازاد بر نیاز و خانه‌های سازمانی توسط دستگاه‌های دولتی به استثنای شهرهای مرزی تاکید کرد.

لزوم فروش املاک مازاد بر نیاز دستگاه‌های دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، صبح امروز نهمین جلسه ذیحسابان و معاونین ذیحساب دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی در سال 92 به صورت مشترک با حضور مدیرکل بازرسی، مدیرکل و معاونان دیوان محاسبات، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان، ذیحسابان و معاونین ذیحساب دستگاه‌های اجرایی و مدیران مالی شرکت‌ها،موسسات و نهادهای عمومی غیر دولتی آذربایجان غربی در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارائی آذربایجان غربی برگزار شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به نام‌گذاری سال 92 به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از طرف مقام معظم رهبری و همچنین تاکید دولت تدبیر و امید بر بهبود فضای کسب و کار، از ذیحسابان و مدیران مالی درخواست کرد در این زمینه تلاش خود را مضاعف کنند.

حسین دبیری ایجاد زمینه مساعد برای جذب سرمایه‌های خارجی را از اولویت‌های دولت و به ویژه استاندار جدید آذربایجان غربی دانست و در این خصوص از ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان خواست که تعامل لازم با نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان داشته باشند.

وی توجه ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌ای اجرایی را به موضوعاتی چون دقت در کنترل به منظور پیشگیری از وقوع تخلفات، عدم پرداخت پاداش به پرسنل جاری دستگاه‌ها از محل اعتبارات خارج از شمول طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، جلوگیری از افزایش مغایرت‌های بانکی، تسویه به موقع تنخواه گردان‌ها و همچنین وجوه اداره شده معطوف کرده و خواستار اهتمام بیش از پیش ناظرین در اجرای دقیق قوانین نظارتی و کنترلی در مسائل مالی شد.

در ادامه، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین نیز ضمن تقدیر از برگزاری منظم جلسات و همکاری دستگاههای نظارتی استان، به ذیحسابان و مدیران مالی تاکید نمود با حفظ استقلال حرفه ایی خود و قاطعیت در اعمال قانون، موجبات کنترل و نظارت دقیق را به جهت پیشگیری از وقوع سهل انگاریها در دستگاه‌های اجرایی استان فراهم کنند.

طهماسب حاجی حسینلو با اشاره به اثربخشی جلسات  مشترک بین نهادهای نظارتی استان خواستار تداوم این روند در آینده شد.

در این جلسه ضمن بررسی و پاسخگویی به پرسش و پاسخ ابهامات و مشکلات مالی، مقرر شد تمام دستگاه‌های اجرایی، برابر قوانین و مقررات جاری کشور مبنی بر فروش املاک مازاد بر نیاز و خانه‌های سازمانی خود، به استثنای خانه‌های سازمانی شهرهای مرزی اقدام کنند.

انتهای پیام/61001/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول