اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهشی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی:

ستون فقرات کشور پرستاران هستند

معاون پژوهشی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی گفت: ستون فقرات درمان کشور پرستاران هستند و دانشکده پرستاری در این زمینه پیش‌رو است.

ستون فقرات کشور پرستاران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی استاد ظهر امروز در همایش پژوهش‌های کاربردی در ارتقای سلامت، اظهار داشت: ایجاد فرهنگ نیازمند و زمینه‌ساز فعالیت‌های شبانه‌روزی بشر است و خوشبختانه طی 20 سال اخیر این وضع در ایران روبه بهبودی است.

وی با اشاره به اینکه 44 درصد از پزشکان کشور فارغ‌التحصیل دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، ادامه داد:‌ با باز شدن فضا در رشته‌های پزشکی و دانشکده‌های پزشکی حدود 44 درصد از پزشکان کشور فارغ‌‌التحصیل دانشگاه‌های آزاد هستند و دانشگاه آزاد فضای وسیعی برای رشته‌های پزشکی فراهم نموده است.

معاون پژوهشی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در علوم پزشکی، مهم‌ترین توانمندی دانشگاه‌های آزاد را دانشجویان دانست و بیان داشت: مهم‌ترین توانمندی دانشگاه‌های آزاد دانشجویان هستند که می‌توانند فضای تحقیق را خلق کنند.

استاد با اشاره به حمایت نشدن پایان‌نامه‌ دانشجویان، خاطرنشان کرد: اگر پایان‌نامه‌ای نیاز به حمایت مالی داشته باشد و دانشگاه نتواند از نظر مالی این پایان‌نامه را حمایت کند دانشجویان مجبور می‌شوند بیرون از دانشگاه به تحقیقات خود ادامه دهند.

وی، دانشکده پرستاری را در همه زمینه‌ها پیش‌رو دانست و تأکید کرد:‌ دانشکده پرستاری در همه زمینه‌ها پیش‌رو است و ستون فقرات کشور پرستاران هستند.

انتهای پیام/2301/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول