اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز دهگلان خبر داد

رشد 11 درصدی مصرف گاز در دهگلان

رئیس شرکت گاز دهگلان از رشد 11 درصدی مصرف گاز در 6 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل در این شهرستان خبر داد.

رشد 11 درصدی مصرف گاز در دهگلان

منصور رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهگلان ضمن اشاره به رشد 11 درصدی مصرف گاز، اظهار کرد: این رشد بیشتر در بحث توسعه گازرسانی و به دلیل افزایش تعداد مشترکین بوده است.

وی ضمن اشاره به اهمیت صرفه‌جویی مصرف گاز، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما میزان مصرف گاز افزایش می‌یابد، تمام مشترکین خانگی، صنعتی و خصوصا ادارات باید در این مهم صرفه‌جویی کنند تا بقیه هموطنان نیز از این نعمت برخوردار باشند.

به گفته رئیس شرکت گاز دهگلان، رسانه‌ها در راستا اطلاع‌رسانی در زمینه نحوه رعایت نکات ایمنی مصرف گاز به مردم رسالت خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس شرکت گاز دهگلان در خصوص راه‌های صرفه‌جویی نیز تصریح کرد: رعایت دمای 18 تا 21 درجه در فضای داخلی و دمای 18 درجه در راهرو و فضای ایمنی، روشن نمودن وسایل گرمایشی از یک ساعت قبل از آغاز کار، خاموش کردن وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، انجام معاینات فنی و تعمیر وسایل گرمایشی از جمله مقولات مهم در راستای صرفه‌جویی گاز هستند.

رحیمی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب به مشترکین مهم‌ترین هدف شرکت گاز دهگلان است، گفت: مشترکین که به دلایل مختلف بیشترین سهم مصرف گاز را دارند باید با رعایت این نکات در زمینه صرفه‌جویی گاز تلاش و اهتمام ورزند.

رئیس شرکت گاز شهرستان دهگلان همچنین با مهم خواندن اطلاع‌رسانی در خصوص نحوه استفاده از وسایل گازسوز در روستاهای این شهرستان، گفت: در این مناطق با برگزاری جلسات آموزشی مردم را در زمینه چگونگی مصرف و صرفه‌جویی آگاه‌ ساخته و با این کار از بروز حوادث جبران‌ناپذیر جلوگیری می‌کنیم.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: گازرسانی در مناطق سردسیری با توجه به برودت هوا در این مناطق بیش از سایر نقاط ضروری است و خوشبختانه در این راستا در سطح شهرستان اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

انتهای پیام/79004/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول