اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی:

تأمین گاز بخش‌های صنعتی شهرستان مرند تسریع می‌یابد

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی بر تسریع تأمین گاز بخش‌های صنعتی شهرستان مرند تأکید کرد.

تأمین گاز بخش‌های صنعتی شهرستان مرند تسریع می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، ولی‌الله دینی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان مرند ضمن ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌ها، اظهار داشت: گازرسانی در شهرستان مرند علی‌الخصوص بخش‌های صنعتی با شتاب روزافزونی همراه بوده است.

وی در بازدید از پروژه گازرسانی به محور صنعتی «کشکسرای» افزود: این پروژه از پروژه‌های مهم گازرسانی در شهرستان مرند است که با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

دینی با اشاره به اجرای سه کیلومتر شبکه گازرسانی 10 اینچ در محور صنعتی کشکسرای، تصریح کرد: با احداث ایستگاهCGS  30 هزار متر مکعبی در این محور صنعتی علاوه بر بهره‌مندی 8 کوره آجرپزی زیرساخت‌های تامین گاز سایر متقاضیان آینده این محور و همچنین شهرک صنعتی مرند 2  از گاز طبیعی فراهم می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی در بازدید از پست‌های امدادی شهرستان مرند و کشکسرای، نحوه خدمت‌رسانی به مردم را مورد ارزیابی قرار داد و متذکر شد: تعاملات سازنده فی مابین با مردم و سعه‌صدر در ارائه خدمات زمینه‌ساز سپری کردن زمستان سرد امسال با جریان مستمر گاز و بدون هیچ حادثه ناگواری خواهد بود.

انتهای پیام/60002/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول