اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 12 ساعت گذشته صورت گرفت

مسمومیت شش نفر با گاز co در اصفهان

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: طی 12 ساعت گذشته در اصفهان شش نفر بر اثر مسمومیت با گاز co راهی بیمارستان شدند.

مسمومیت شش نفر با گاز co در اصفهان

مهرزاد آرتنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مسمومیت با گاز co اظهار کرد: ساعت 9.24 دقیقه صبح امروز یک مورد مسمومیت با گاز coدر خیابان میر اتفاق افتاد که یک مادر38 ساله و یک دختر12 به مسمومیت دچار شدند.

وی افزود: این مسمومیت از طریق نصب غیر مجاز بخاری و نیز مسدود بودن لوله‌های بخاری صورت گرفته است.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان تصریح کرد: همچنین در حادثه‌ای مشابه در ساعت 12.12 دقیقه ظهر امروز یک مورد مسمومیت با گاز coدر ملک‌شهر رخ داد که منجر به مسمومیت سه نفر از اعضای یک خانواده شد.

وی ادامه داد: در اثر این مسمومیت، مادر خانواده 38 ساله،یک پسر بچه و نیز یک دختر بچه دو ساله مسموم و به به بیمارستان غرضی اصفهان منتقل شدند.

آرتنگ گفت: مادر خانواده بر اثر دم گرفتگی داخل حمام مسموم و دو کودک خردسال نیز بر اثر بی‌روزنه بودن خانه و عدم تهویه هوا دچار حالت تهوع شده بودند که توسط یکی از اقوام با اورژانس تماس و این خانواده از مرگ خاموش نجات یافتند.

وی همچنین اضافه کرد: در ساعت 12.10 امروز نیز در شهر صنعتی مارچین نیز یک نفر دچار مسمومیت با coو سپس به بیمارستان غرضی انتقال یافت.

انتهای پیام/63012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول