اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت

برگزاری نوزدهمین جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در همدان

مدیر امور انتشارات و ادبیات اداره کل حفظ آثار همدان گفت: به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نوزدهمین جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در همدان برگزار شد.

برگزاری نوزدهمین جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در همدان

رضا سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری نوزدهمین جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس در همدان به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد و افزود: کتاب «سفر به روایت سرفه‌ها» موضوع این جلسه را به خود اختصاص داده بود.

وی گفت: در این جلسه که با حضور جمعی از نویسندگان و پژوهشگران دفاع مقدس در محل سالن جلسات باغ موزه دفاع مقدس تشکیل شده بود به نقاط ضعف و قوت کتاب «سفر به روایت سرفه‌ها» اشاره و نظرات به سمع و نظر نویسنده رسید.

مدیر امور انتشارات و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ادامه داد: مهمان ویژه نوزدهمین جلسه نقد و بررسی کتب دفاع مقدس همدان علیرضا کمره‌ای محقق و پژوهشگر کتاب‌های دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: کتاب «سفر به روایت سرفه ها» نوشته حمید حسام بوده و انتشارات صریر آن را منتشر کرده است.

سلیمانی افزود: در این نشست کتاب «سفر به روایت سرفه‌ها» که حکایت سفر جمعی از جانبازان شیمیایی هشت سال دفاع مقدس به کشور ژاپن به منظور بازدید از شهرهای بمباران شده اتمی ناکازاکی و هیروشیما است مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول