اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کارگردانی محمد سلیمی‌راد

فیلمنامه «جنین خاک» با موضوع دفاع مقدس جلوی دوربین می‌رود

فیلم نامه «جنین خاک» با موضوع دفاع مقدس و به کارگردانی محمد سلیمی‌راد فیلمساز کهگیلویه و بویراحمدی جلوی دوربین می‌رود.

فیلمنامه «جنین خاک» با موضوع دفاع مقدس جلوی دوربین می‌رود

محمد سلیمی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از کارهای مقدماتی تازه‌ترین اثر خود خبر داد و اظهار داشت: این فیلم با موضوع دفاع مقدس به من پیشنهاد شد و با توجه به ظرفیت خوب فیلمنامه برای ساخت و همچنین ایده فیلمنامه که بیشتر با محوریت ضد جنگ بود آن را پذیرفتم. 

سلیمی‌راد با بیان اینکه بازنویسی فیلم‌نامه حدود دو ماه به طول انجامید، اضافه کرد: ساخت این فیلم با نام «جنین خاک» به زودی آغاز می‌شود. 

این کارگردان سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی از حضور مربی تیم ملی گلبال ایران به عنوان نقش اول این فیلم خبر داد و افزود: محمد ابراهیم‌زاده که بیشتر او را به عنوان ورزشکار و مربی موفق می‌شناسند در این فیلم حضور خواهد داشت. 

سلیمی‌راد یادآور شد: محمد ابراهیم‌زاده از نمایشنامه نویسان خوب کشور است و تجارب ارزنده‌ای در عرصه بازیگری تئاتر دارد. 

کارگردان فیلم‌های شاخص "عروس جمعه" و "عقد آسمونی" تصریح کرد: لوکیشن‌های فیلم "جنین خاک"در آبادان و اطراف اروند انتخاب شده و کار فیلم‌برداری به زودی شروع خواهد شد. 

سلیمی‌راد بیان داشت: تهیه کنندگی این فیلم بر عهده انجمن سینمای جوان ایران و دفتر یاسوج انجمن سینمای جوان است و در ساخت این فیلم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری خواهند داشت. 

به گزارش فارس، محمد سلیمی‌راد ساخت فیلم‌هایی چون "هدیه تولد"، "راز و نیاز"، "آن سوی مجنون"، "عقد آسمونی"، "عروس جمعه" و "کی دا کی اسه" را در کارنامه کاری خود دارد که تاکنون توانسته جوایز معتبر ملی و بین‌المللی متعددی را از جشنواره‌های مختلف کسب کند. 

انتهای پیام/82008/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول