اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حجت‌الاسلام موسوی:

نام‌نویسی طرح تربیت حافظان قرآن در سال ۹۲ به پایان رسید

با جذب ۳۰۵ هزار داوطلب حفظ قرآن کریم نام‌نویسی دور دوم طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه به پایان رسید.

نام‌نویسی طرح تربیت حافظان قرآن در سال ۹۲ به پایان رسید

حجت‌الاسلام محمد‌کاظم موسوی رئیس کمیته طرح تربیت حافظان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با اعلام این خبر به خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس گفت: با تکمیل سهمیه استان کهگیلویه و بویر احمد کل سهمیه تعیین شده طرح، در سال 1392 تکمیل شد، همچنین برخی استان‌ها بیش از سهمیه خود به جذب افراد پرداختند.

وی با اشاره به اینکه نام‌نویسی‌های بیش از سهمیه استان‌ها برای سال آینده محاسبه نخواهد شد اظهار داشت: سال گذشته برخی از استان‌ها بیش از سهمیه نام‌نویسی کردند و گمان می‌کردند که این نام‌نویسی‌های بیش از سهمیه، برای سال آینده آنان محاسبه می‌شود اما این موضوع مورد موافقت ما قرار نگرفت، از این رو برخی از استان‌ها که بیش از سهمیه قرآن آموز جذب کرده‌اند تعدادی از این افراد را برای سال آینده معرفی خواهند کرد، البته یکی دیگر از دلایل عدم معرفی قرآن آموزان این است که با توجه به نزدیکی ماه‌های آخر سال این افراد به آزمون پایان سال نمی‌رسند.

موسوی از نام‌نویسی 305 هزار در سال 1392 خبر داد و گفت: با پایان یافتن نام‌نویسی و با وجود اینکه 280 هزار سهمیه برای سال 1392 تعیین شده بود تعداد 305 هزار نفر از قرآن آموزان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم نام‌نویسی کرده‌اند.

وی از ادامه فعالیت مرکز تربیت مربی قم خبر داد و گفت: مرکز تربیت مربی قم با قوت تمام مشغول کار است و این مرکز تا کنون موفق به تربیت بیش از هزار و 850 مربی قرآن کریم شده است.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول