اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار وحدتیه خبر داد

جذب اعتبارات آلایندگی توسط شهرداری وحدتیه

شهردار وحدتیه از جذب اعتبارات آلایندگی توسط شهرداری وحدتیه خبر داد.

جذب اعتبارات آلایندگی توسط شهرداری وحدتیه

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه، عبدالحمید صفایی جمعه‌شب در نشست هم‌اندیشی مسئولان شورا و شهرداری وحدتیه اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات در این شهر مورد تاکید مسئولان قرار دارد.

شهردار وحدتیه از اقدامات صورت گرفته در شورای سابق شهر قدردانی کرد و افزود: در حال حاضر با مسئولین استانی در حال چانه‌زنی برای جذب اعتبارات بیشتر شهرداری هستیم.

وی ابراز داشت: اجرای فاز دوم خیابان شهرداری به‌دلیل پرترافیک بودن در حال انجام است که امیدواریم به زودی تکمیل شود.

شهردار وحدتیه از جذب اعتبارات آلایندگی توسط شهرداری وحدتیه خبر داد و گفت: با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری وحدتیه و با پیگیری مسئولان شهرستان و استان به زودی عوارض آلایندگی چاه‌های نفت نرگسی تعیین تکلیف و پرداخت می‌شود.

وی یادآور شد: توسعه زیرساخت‌های شهری یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم از شهرداری است که در سال‌های اخیر تمام توان خود را در این مسیر به کار بسته‌ایم.

صفایی افزود: زیباسازی شهر و توسعه زیرساخت‌های گردشگری و توریستی در سال گذشته و امسال با همت شهرداری و شورای اسلامی و با حمایت دستگاه‌های ذی‌ربط انجام گرفته است.

صفایی با اشاره به حجم بالای پروژه‌های عمرانی در این شهر ابراز داشت: در حال حاضر تعداد زیادی پروژه عمرانی و زیربنایی در وحدتیه در دست اجراست و امیدوار هستیم در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

محمد دایتی عضو شورای اسلامی وحدتیه نیز ضمن تجلیل از عملکرد شورای قبل اظهار کرد: شورای شهر آمادگی لازم را برای تعامل و ارتباط دو طرفه بین مردم و شورای شهر و پاسخگویی به سئوالات مردم به صورت حضوری، غیر حضوری و مکاتبه‌ای را دارد.

غلامرضا کاوسی مسئول کارگروه کشاورزی وحدتیه نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهر خاطرنشان کرد: فعال کردن مجتمع‌های گلخانه‌ای و اعطای تسهیلات وامی، فعال کردن مجتمع‌های دامداری برای خروج دام از سطح شهر و تاسیس رشته باغداری در هنرستان دخترانه فرزانه از جمله اقدامات شورای چهارم وحدتیه است.

انتهای پیام/2452/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول