اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی کشتی گاز مازندران:

صعود به مرحله نهایی با پشتکار کشتی‌گیران مسجل شد

مربی تیم کشتی گاز مازندران با اشاره به انگیزه خوب کشتی‌گیران گاز در دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد کشور گفت: هدف ما صعود به مرحله نهایی بود که با پشتکار کشتی‌گیران مسجل شد.

صعود به مرحله نهایی با پشتکار کشتی‌گیران مسجل شد

یعقوب نجفی جویباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کشتی‌گیران دو تیم، کشتی بسیار خوبی روی تشک گرفتند اما، از تجربه کشتی‌گیران حریف نتیجه را واگذار کردیم.

وی با اشاره به جوان‌گرایی و بومی‌گرایی تیم گاز در فصل جاری افزود: کادر فنی و کشتی‌گیران در آخرین هفته در لیگ بسته شدند اما، با توجه به مشکلات به نتایج خوبی رسیدیم.

مربی تیم کشتی گاز مازندران درباره تیم خونه‌به‌خونه بابل اظهار داشت: این باشگاه سرمایه‌گذاری خوبی در ورزش کشتی کرده و با توجه به حضورش در لیگ توانسته بهترین کشتی‌گیران داخلی و خارجی را جذب کند.

نجفی با اشاره به انگیزه خوب کشتی‌گیران گاز در دور برگشت اذعان داشت: هدف ما صعود به مرحله نهایی بود که با پشتکار کشتی‌گیران مسجل شد.

وی در پایان افزود: به طور حتم در مرحله نهایی کشتی‌گیران در هر هفت وزن باید برای حضور در فینال با تمام قوا مقابل حریفان حضور یابند.

به گزارش فارس، تیم گاز مازندران در هفته ششم و پایانی لیگ برتر کشتی آزاد کشور در سالن ورزشی دانشگاه آزاد بابل مهمان تیم خونه‌به‌خونه بابل بود که در نهایت شش بر یک از میزبان خود شکست خورد.

تیم کشتی گاز مازندران با چهار امتیاز به عنوان تیم دوم به همراه تیم خونه‌به‌خونه بابل به مرحله نهایی صعود کرد.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول